۴۰۹۸۶۸
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

پیشتازی شبکه دو با سه سریال برای پاییز

شبکه دو با ساخت و تولید سه سریال «هشت و نیم دقیقه»، «همسایه ها» و «آرام می گیریم» از اول آبان ماه نگاه مخاطبان بسیاری را به خود معطوف خواهد کرد.

روزنامه بانی فیلم: شبکه دو با ساخت و تولید سه سریال «هشت و نیم دقیقه»، «همسایه ها» و «آرام می گیریم» از اول آبان ماه نگاه مخاطبان بسیاری را به خود معطوف خواهد کرد.
پیشتازی شبکه دو با سه سریال برای پاییز

از اول آبان ماه ملودرام خانوادگی «هشت و نیم دقیقه» با نام قبلی «یکتا»در ۲۶ قسمت از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۱:۳۰ به مخاطبان این شبکه ارائه خواهد شد. «هشت و نیم دقیقه» به تهیه کنندگی بهروز مفید، کارگردانی شهرام شاه حسینی و به قلم آزیتا ایرایی، علی دادرس و بابک کایدان از اول اردیبهشت وارد مرحله تولید شد و داستانی با محوریت همدلی و ایثار در یک خانواده ایرانی به نقش مهم و تاثیرگذار «زن» در سرپرستی و تربیت فرزند بعد از فوت همسر و دفاع از حقوق و کیان خانواده در این شرایط می‌پردازد.

در این سریال بازیگرانی چون پژمان بازغی، سام درخشانی، شبنم قلی خانی، آشا محرابی، سیامک اطلسی، بهرنگ علوی، مزدک رستمی، الهه حصاری و … به ایفای نقش پرداخته اند.

از ۱۳ آذر ماه و پس از پایان سریال «هشت و نیم دقیقه» که مصادف با جشن ها و اعیاد ماه ربیع الاول است، شبکه دو سریال طنز ۴۰ قسمتی «همسایه ها» را پخش می کند. این سریال به کارگردانی مهران غفوریان، تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی و نگارش مجتبی چراغعلی ساخته می شود و بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش خواهند کرد عبارت است از: جواد رضویان(کاووس)، مهران غفوریان (بیگى)، سیروس گرجستانى(پرویز)، بهاره رهنما (خانم تمدن)، اصغر سمسارزاده (آقاى تمدن)، محمود جعفرى (دیباج)، نعیمه نظام دوست (کمندانى)، آرام جعفرى(فرناز)، سمانه پاکدل(گلناز)، مجید یاسر (سامان)، حسین سلیمانى (میلاد)، پوراندخت مهیمن (کوشکى)، مسعود چوبین(رحمان)، طیبه دوست (راستین)، النازحسینى (راد)، امیدعلومى (شایان)، کاظم افرندنیا (افشار)و…

در خلاصه داستان آمده است: میلاد و مادرش به تهران آمده اند و قرار است که صاحب ساختمان یاس که یکى از دوستان میلاد است دفترى را به او براى پخش محصولات تولیدى شان اجاره دهد. دیگر اجاره نشینان ساختمان که مشاغلى همچون خدمات مجالس، وکالت، سایت خبرى و ماهنامه و … دارند، در ابتدا که فکر مى کنند مستاجران جدید را قرار است جایگزین آنها کنند تلاش مى کنند به نوعى خود را در ساختمان حفظ کنند، اما در نهایت، میلاد و مادرش در اتاقى روى پشت بام ساکن مى شوند و باقى ساکنین در دفاتر خود باقى مى مانند. ماجراهاى همسایه هاى ساختمان یاس با ورود میلاد و مادرش شروع مى شود. در این راستا تهیه کننده سریال تلویزیونی «همسایه ها» گفت: این مجموعه تلویزیونی در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای ساخته خواهد شد و برای پخش در بعد از ماه صفر از شبکه دوم سیما درنظر گرفته شده است.

علیرضا سبط احمدی تهیه کننده سریال تلویزیونی «همسایه ها» پیرامون آخرین وضعیت ساخت این مجموعه تلویزیونی به «نسیم آنلاین»، گفت: کار ساخت مجموعه تلویزیونی همسایه ها تا امروز چیزی در حدود ۲۰ درصد پیشرفت داشته است. بر این اساس از روز جمعه این هفته نیز کار ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: البته برای آرش معیریان کسالتی پیش آمد که موجب شد تا به خاطر مشکلی که برای پای او پدید آمده بود مجبور شد تا استراحت مطلق داشته باشد و به همین دلیل هم مجبور شدیم تا از آقای مهران غفوریان به عنوان کارگردان این سریال استفاده کنیم.

این تهیه کننده ادامه داد: بر این اساس ادامه کار تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی از روز جمعه ۳۰ مهرماه مجددا از سر گرفته شد. تا امروز نیز ۲۰ درصد این کار که چیزی در حدود ۴ الی ۵ قسمت می شود برداشت شده است.

سبط احمدی خاطرنشان کرد: فیلمنامه مجموعه تلویزیونی «همسایه ها» تغییرات جزئی خواهد داشت. همچنین این احتمال وجود دارد تا در برخی از عوامل این سریال تغییراتی بوجود بیاید. این سریال تلویزیونی در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای ساخته خواهد شد و برای پخش در بعد از ماه صفر از شبکه دوم سیما درنظر گرفته شده است. وی تصریح کرد: لوکیشن های این مجموعه تلویزیونی تا الان که ثابت بوده و در کل هم تقریبا ثابت و در آپارتمانی در خیابان آیت الله کاشانی در غرب شهر تهران است. بر این اساس لوکیشن ها فعلا ثابت است تا ببینیم که روند فیلمنامه چه شرایطی را برای ما ایجاد می کند.

همچنین گروه فیلم و سریال شبکه دو علاوه بر دو سریال «هشت و نیم دقیقه» و «همسایه ها» سریال «آرام می گیریم» را با همکاری انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و با محور امنیت در خانواده و جامعه در دست تهیه دارد که از ابتدای بهمن ماه از این شبکه پخش خواهد شد.

این سریال به کارگردانی روح ا… سهرابی، تهیه کنندگی فرهاد گلی، نویسندگی فریدون فرهودی و فروغ فروهیده و مجموعه ای از بازیگران نام آشنای سینما و تلویزیون همچون آتیلا پسیانی، مجید صالحی، هوشنگ توکلی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، لیلا اوتادی، کامران تفتی، آشا محرابی، نگار عابدی، علی اوسیوند، محمد فیلی، مهدی سلوکی، میرطاهر مظلومی، شهرزاد کمال زاده، حمید هدایتی، مونا فرجاد، نسرین نکیسا، محمود مقامی، ارسلان قاسمی، حسین اکبری، مهسا هاشمی و … تهیه شده است.

پیش از این و با آغاز فصل پاییز سریال«در قصه ها زندگی می کنند» از شبکه دو سیما روی آنتن رفت.این سریال به تهیه کنندگی هادی پروین، کارگردانی داود بیدل و نگارش مصطفی زندی ملودرامی خانوادگی بود که بازیگرانی چون جمشید مشایخی، حسن جوهرچی، فرخ نعمتی، حمید ابراهیمی، متین ستوده، سپیده خداوردی در آن ایفای نقش کردند.

این سریال که در ۴۲ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای پخش از شبکه دو سیما در نیمه دوم سال جاری آماده می شود، در ساختاری دراماتیک و منسجم به روابط، تفاوت ها و تعامل های بین نسلی، گذشت و نوع دوستی و از طرفی زیاده خواهی در بستر قصه ای با محوریت تمام اعضای یک خانواده می پردازد. خانواده ای که تنها در سایه همدلی و همگرایی اعضاء آن است که آرامش و امنیت از دست رفته، دگر باره باز می گردد. این سریال یک ملودرام اجتماعی است که با کشمکش های میان شخصیت ها و تعلیقات به وجود آمده، سرانجام پیام روشن و تاثیرگذاری را به خانواده های جامعه امروز ما می رساند، پیامی که شاید نیاز امروز جامعه ماست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج