۴۱۰۰۴۴
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

بی خبری وزارت نیرو از افزایش قیمت قبوض برق

در حالی که چندی پیش نمایندگان مجلس از اخذ حق بیمه پایه در قبوض برق واحدهای مسکونی خبر دادند، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از وجود چنین طرح و برنامه ای ابراز بی اطلاعی کرد.

خبرگزاری ایسنا: در حالی که چندی پیش نمایندگان مجلس از اخذ حق بیمه پایه در قبوض برق واحدهای مسکونی خبر دادند، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از وجود چنین طرح و برنامه ای ابراز بی اطلاعی کرد.
نمایندگان مجلس چندی پیش در جلسه‌ای علنی در ادامه اصلاح لایحه تاسیس بیمه همگانی حوادث طبیعی ماده ۵ آن را به منظور تامین نظر شورای نگهبان به این شکل اصلاح کردند و به موجب آن درصدی از حق بیمه پایه از طریق درج در قبوض برق واحدهای مسکونی از مالکان دریافت و الباقی حق بیمه توسط سازمان برنامه و بودجه کشور از محل اعتبارات ماده ۱۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات دولت تامین و مستقیما به حساب صندوق مربوط پرداخت می شود.

این مساله در حالی است که هوشنگ فلاحتیان، معاون وزیر نیرو در امور برق اصل وجود چنین طرحی را شایعه دانست و معتقد است که چنین طرحی با وزارت نیرو مطرح نشده و بی شک اگر قرار بر انجام چنین طرحی باشد قطعا این وزارت خانه اولین مرجع مطلع خواهد بود.

به گفته وی این موضوع به هیچ عنوان قاطعیت ندارد و بنده از جزیات این موضوع بی اطلاع هستم.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در خصوص آخرین وضعیت تغییر قیمت برق، اظهار کرد: قرار نیست که تغییری در تعرفه های برق صورت بگیرد و به نظر می رسد که تا پایان سال شاهد افزایش قیمت در این بخش نیستم.

وی با بیان اینکه تعرفه ها ب اساس بخش نامه های ابلاغی اجرا خواهد شد، گفت:در سال جاری تعرفه های برق ثابت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی اینقد وضعیت شیر تو شیره که قبض اضافه میشه و وزیر خبر نداره؟! .....

    • بی نام

      اینکارچندستلی که انجام میشه درقبوض اومده که مبلغی بایت بیمه کم میشه اینو مسئولین جواب بدن چراوقتی یه قبض برق میادبعدازچندروزمامورمیاد،دم خونه باجریمه وبرق خونه راقطع میکنه آیاخداراخوش میاداون مستاجربراش اون ماه سخت بوده ومبلغ کافی برای پرداخت برق رانداره چراماموربرق راقطع میکنه انسانیت چرااز مسئولین دورشده برق منزلی رابخاطریک قبض قطع نکنید

    • بدون نام

      آقای مدیریت یک بار یک گزارشی درمورد قیمت برق توخوزستان بزار آخه مانه ماه ازسال کولرگازی می زنیم وپول برقمون سربه فلک می کشه باید کمی رعایت مارابکنن

    • بدون نام

      حال کردم دم دولت گرم ملت بی بخار

    • حسین

      دروغ که شاخ و دم نداره، برای اولین بار دویست و پنجاه هزار توسان پول برق یه آپارتمان صدمتری را دادم، این آقا و امثالهم فقط یاد گرفتند به مردم دروغ بگن، رفتم اعتراض کردم، خود منطقه میگه برق گرون شده،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج