۴۱۰۰۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فریب تبلیغات «اعزام بدون روادید» را نخورید!

سرپرست حج و زیارت استان سمنان از صدور و تحویل بیش از ۵۰۰ روادید برای زوار اربعین حسینی استان سمنان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست حج و زیارت استان سمنان از صدور و تحویل بیش از ۵۰۰ روادید برای زوار اربعین حسینی استان سمنان خبر داد.
سیدعلی میرقاسم‌پور با اعلام این خبر اظهار کرد: شمار زائران ثبت‌نام شده این استان در سامانه سماح از مرز دو هزار و ۷۰۰ نفر گذشته که روادید بیش از ۵۰۰ نفر آنان نیز تحویل شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان حج و زیارت برای ایجاد چندین موکب بزرگ در ایام اربعین افزود: سازمان حج و زیارت در ایام اربعین سه موکب بزرگ در مرزهای مهران، چزابه و شلمچه و دو موکب بزرگ در کربلا و نجف به‌نام شهدای منا برای زائران اربعین امسال پیش‌بینی کرده است.

سرپرست حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه این پنج موکب در سطح بسیار بالایی تجهیز می‌شوند، تصریح کرد: در این موکب‌ها پذیرایی از زوار عتبات عالیات انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مرز چزابه برای عبور زوار استان سمنان نهایی شده است، خاطرنشان کرد: فردا سوم آبان در همین راستا برای بازدید از این مرز و فراهم کردن بسترها برای سفر راحت‌تر زوار هم‌استانی راهی چزابه می‌شویم.

میرقاسم‌پور از واگذاری مسئولیت ثبت‌نام، اخذ روادید و ساماندهی اعزام زوار استان به حج و زیارت این استان خبر داد و گفت: همه خدمات حج و زیارت رایگان و فی‌سبیل الله است و وجهی برای حج وزیارت دریافت نمی‌شود.

وی ادامه داد: کمیته‌های مختلف دیگری در سطح ملی و استانی برای خدمات‌دهی به زوار اربعین راه‌اندازی شده که هر کدام فعالیت‌ها و وظایف محوله را انجام می‌دهند.

سرپرست حج و زیارت استان سمنان، به برخی تبلیغات دروغین و غیرواقعی در فضای مجازی در خصوص اعزام زوار اشاره و خاطرنشان کرد: تنها مرجع قانونی و رسمی برای ثبت‌نام زوار در کشور سازمان حج و زیارت و از طریق سامانه سماح است؛ لذا زائران عتبات و عالیات به این تبلیغات توجهی نکرده و از مسیر قانونی برای این سفر روحانی اقدام کنند.

وی با انتقاد از وجود تبلیغاتی دال بر اعزام بدون روادید زوار اربعین گفت: همه این تبلیغات غیرواقعی و با هدف سودجویی انجام می‌شود و لذا از مردم استان انتظار می‌رود به این آگهی‌های تبلیغاتی توجه نکرده و به سهولت از طریق مراکز قانونی برای حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین امسال ثبت‌نام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج