۴۱۱۲
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

۱۰ دوربین دیجیتال برتـر ژوئن ۲۰۱۱

10 دوربین دیجیتال برتـر  ژوئن 2011

10 دوربین دیجیتال برتـر  ژوئن 2011


Canon PowerShot G۱۲

کیفیت عکس‌های G12 عالیست به طوری که همه جزئیات تصویر به خوبی دیده می‌شوند. از مزیت‌های اصلی آن باید به پردازش‌گر تصویر بسیار قدرتمند DIGIC 4، حسگر 10 مگاپیکسل CCD و فناوری HS اشاره کرد. این قابلیت‌ها کمک می‌کنند کیفیت عکس حتی در محیط‌ها کم نور نیز عالی از آب دربیاید. قابلیت ذخیره عکس در فرمت RAW، محدوده 7 متری فلاش داخلی، لرزش‌گیر نوری، فوکوس خودکار، فیلم‌برداری با کیفیت HD و سرعت 24 فریم در ثانیه از دیگر مشخصه‌های این دوربین به شما می‌روند.


10 دوربین دیجیتال برتـر  ژوئن 2011

Sony DSC-HX5V

سرعت عکاسی این دوربین عالیست. آن را باید در ردیف دوربین‌های مگازوم با بزرگ‌نمایی ۱۰ برابر و زاویه دید عریض دسته‌بندی کرد. پردازنده Bionz و حسگر Exmor R CMOS علاوه بر اینکه سرعت خوبی برای عکاسی به این دوربین بخشیده‌اند، به بهتر شدن کیفیت عکس‌های گرفته شده در محیط‌های کم‌نور نیز کمک می‌کنند. قابلیت عکس‌برداری پیاپی ۱۰ عکس در یک ثانیه، GPS داخلی، ژئوتگینگ و قطب‌نما از دیگر قابلیت‌های DSC-HX۵V هستند.


10 دوربین دیجیتال برتـر  ژوئن 2011

Panasonic Lumix DMC-FT2

این دوربین، ضد آب، ضربه و یخ‌زدگی است. می‌‌توانید آن را تا عمق ۱۰ متر زیر آب ببرید یا در سرمای ۱۰ درجه سلیسیوس نگهدارید. حتی اگر از فاصله دو متری هم به زمین پرتاب شود، صدمه نمی‌بیند. صفحه‌نمایش ۷/۲ اینچ با قابلیت نمایش ۲۳۰ هزار نقطه‌ای، زوم نوری و عریض ۶/۴ برابر، حسگر ۱/۱۴ مگاپیکسل و قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت AVCHD از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند. باتری آن نیز با هربار شارژ ۳۳۰ عکس می‌گیرد.


10 دوربین دیجیتال برتـر  ژوئن 2011

Sony NEX-5

NEX-۵ یکی از بهترین دوربین‌های هیبرید است؛ کامپکتی که قابلیت تعویض لنز نیز دارد. کاربران تازه‌کار که عکاسی حرفه آنها نیست، نوع جدیدی از عکاسی را با این دوربین تجربه خواهند کرد. این دوربین علاوه بر سیستم میکروسه‌چهارم، حسگر ۲/۱۴ مگاپیکسل APS-C، صفحه‌نمایش چرخشی و قابلیت عکاسی پانوراما نیز دارد. کیفیت عکس‌های این محصول حتی در حساسیت‌های نوری بالا نیز بسیار خوب است.


10 دوربین دیجیتال برتـر  ژوئن 2011

Canon PowerShot S95

دوربین باریک، سبک اما بادوامی است که راحت در دست می‌نشیند. حسگر آن از نوع CCD و ۱۰ مگاپیکسل است و در محیط‌های کم‌نور عملکرد بسیار خوبی دارد. عکاسی در فرمت RAW، قابلیت تشخیص چهره، حرکت و منظره، فیلم‌برداری با کیفیت ۷۲۰p و سرعت ۲۴ فریم در ثانیه، پورت HDMI، لرزش‌گیر تصویر Hybrid IS، زوم تقریبا ۴ برابر و صفحه‌نمایش ۳ اینچ از جمله مشخصه‌های این دوربین هستند. فلاش تاشو (POP-UP) دوربین، هوشمند با عملکرد خوب است.


10 دوربین دیجیتال برتـر  ژوئن 2011

Fujifilm FinePix Real 3D W3

W۳ دو لنز و دو حسگر دارد و با آن می‌توان در هر دو حالت سه‌بعدی و دو بعدی - به طور هم‌زمان یا جداگانه عکس گرفت. صفحه‌نمایش این محصول ۵/۳ اینچ و یک میلیون و ۱۵۰ هزار نقطه‌ای است که جزو مزیت‌های آن به شمار می‌آید. رزولوشن ۱۰ مگاپیکسل، فیلم‌برداری با کیفیت ۷۲۰p، بزرگ‌نمایی ۳x و فاصله کانونی ۱۰۵ - ۳۵ میلی‌متر از ویژگی‌های این محصول هستند. البته در حالت فیلم‌برداری، کاربرامکان زوم نوری ندارد.


10 دوربین دیجیتال برتـر  ژوئن 2011

Panasonic Lumix LX5

قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۷۲۰p HD در فرمت‌های AVCHD Lite یا Motion JPG از جمله ویژگی‌های این دوربین است. بدنه از مواد بسیار باکیفیت ساخته شده و مقاومت خوبی دارد. متاسفانه با اینکه کیفیت و وضوح LCD آن خوب است اما زیر نور خورشید و نورهای شدید خوانایی لازم را ندارد. حسگر ۱۰ مگاپیکسل CCD، زوم نوری ۸/۳ برابر و پشتیبانی از کارت‌های حافظه از دیگر امکانات این دوربین هستند.


10 دوربین دیجیتال برتـر  ژوئن 2011

Panasonic DMC-GF1

بدنه محکم و بادوام، کیفیت عالی عکس، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت HD و سرعت بالای دوربین نخستین مواردی هستند که با دیدن GF۱ دیده می‌شوند. متاسفانه این دوربین ویزور یا منظره‌یاب ندارد. اما در عوض قابلیت‌های خوبی همچون حسگر ۱/۱۳ مگاپیکسل سیموس، قابلیت فیلم‌برداری با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه، امکان زوم نوری هنگام فیلم‌برداری، ورودی کارت‌های حافظه SD / SDHC / SDXC و باتری لیتیوم قابل شارژ دارد.


10 دوربین دیجیتال برتـر  ژوئن 2011

Olympus XZ-1

XZ-۱ را می‌توان یکی از زیباترین کامپکت‌ها دانست. کیفیت عکس‌هایش نیز حرف ندارد. حسگر CCD ۱۰ مگاپیکسل با حساسیت و دقت بالا، لرزش‌گیر دوگانه تصویر، نمایشگر ۳ اینچ OLED، فلاش تاشو (pop-up)، فیلم‌برداری با کیفیت ۷۲۰p و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه، پورت micro-HDMI، عکس‌های بدون نویز در حساسیت‌های نوری بالا و محیط‌های کم‌نور از جمله امکانات و ویژگی‌های این دوربین هستند.


10 دوربین دیجیتال برتـر  ژوئن 2011

Nikon Coolpix P7000

P۷۰۰۰ برای عکس‌برداری در هر حالتی، از سوژه‌ها ورزشی و در حال حرکت گرفته تا عکاسی در محیط‌های تاریک مناسب است. کاربر از کیفیت عالی عکس‌هایی که می‌گیرد لذت خواهد برد. این دوربین به منظره‌یاب نوری، حسگر ۱۰ مگاپیکسل CCD، قابلیت بزرگ‌نمایی ۷ برابر، نمایشگر LCD ۳ اینچ، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۷۲۰p و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه، لرزش‌گیر نوری و قابلیت تشخیص حرکت مجهز است. با یک بار شارژ باتری، می‌توان تا ۳۵۰ عکس گرفت.

باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

10 دوربین دیجیتال برتـر  ژوئن 2011


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • كامران غفاري

      ضمن عرض سلام وخسته نباشيد دست گل همتون درد نكنه مرسي

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج