۴۱۲۰۲۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اکران «دلم مى خواد» بعد از جشنواره‌ی فیلم فجر

فيلم سينمايى «دلم مى خواد» ساخته‌ی بهمن فرمان‌آرا بعد از گذشت دو سال از زمان ساخت، خود را براى اكران عمومى آماده مى كند.

وب‌سایت فیلم نت نیوز: فيلم سينمايى «دلم مى خواد» ساخته‌ی بهمن فرمان‌آرا بعد از گذشت دو سال از زمان ساخت، خود را براى اكران عمومى آماده مى كند.
اکران «دلم مى خواد» بعد از جشنواره‌ی فیلم فجر
«دلم می خواد» هشتمین فیلم بلند سینمایی بهمن فرمان‌آرا، کارگردان پیشکسوت سینما و تلویزیون بعد از دو ماه از ارائه‌ی فیلم به شورای پروانه نمایش، موفق به کسب پروانه‌ی نمایش شد. «دلم می خواد» بعد از جشنواره‌ی فیلم فجر احتمالا در بهمن‌ماه به نمایش درخواهد آمد.
تهیه‌کنندگی «دلم می خواد» را علی تقی‌پور بر‌عهده دارد که شنیده شده بود میان او و بهمن فرمان‌آرا اختلاف‌نظری درباره‌ی نسخه‌ی تدوین شده نهایی وجود دارد اما خبری رسمی در‌این باره منتشر نشد و تقی‌پور از سال گذشته به دنبال فراهم کردن شرایط اکران این فیلم است.
فیلم «دلم می‌خواد» با فیلمنامه‌ای از امید سهرابی، داستان مردی است که در شهری زندگی می‌کند که اغلب مردمش افسرده و ناراحت هستند. او بر اثر اتفاقی دچار مشکلی می‌شود. مشکل این گونه است که گاهی موسیقی خاصی به ذهنش متبادر می‌شود و او را مجبور به حرکات موزون می‌کند و این اتفاق ناخودآگاه، مشکلات خاصی برایش به وجود می‌آورد.
رضا کیانیان، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، رویا نونهالی، صابر ابر، علی سرابی، رضا بهبودی، ندا مقصودی، پیام دهکردی، بهناز جعفری، سحر دولتشاهی، آرمینه زیتون‌چیان، فرزین صابونی، احمد ساعتچیان و مریم بوبانی بازیگران آخرین ساخته‌ی بهمن فرمان آرا هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج