۴۱۲۸۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لیپی: هدف چین صعود به جام جهانی است

مارچلو لیپی برای اولین بار به عنوان سرمربی تیم ملی چین مصاحبه ای انجام داد، و اظهار داشت که هدف این تیم صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است، هرچند این امر تقریباً غیرممکن به نظر می رسد.

وبسایت نود: در اوایل این ماه، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا به عنوان سرمربی تیم چین انتخاب شد و در آستانه دیدار ۱۵ نوامبر مقابل قطر در مرحله مقدماتی جام جهانی، اولین مصاحبه خود را انجام داد. این مربی ۶۸ ساله گفت:

حالا من و کادر فنی ام باید فوراً کار خود را آغاز کنیم. سعی در انجام کاری خواهیم داشت که در حال حاضر سخت به نظر می رسد، و حتی شاید غیرممکن باشد. اما در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست. نمی دانم موفق خواهیم شد یا نه، اما نهایت تلاش خود را خواهیم کرد. بعد از آن می بینیم که فوتبال چین چقدر رشد کرده است. سعی خواهیم کرد تیمی با قدرت روانی و تعلق خاطر بسازیم. پوشیدن پیراهن تیم ملی چین باید انرژی فوق العاده ای به ما بدهد.

همچنین تلاش خواهیم کرد تا یک سازماندهی تاکتیکی ایجاد کنیم. خوشحالم که به این توافق رسیده ایم، همیشه بسیار قدردان اعتماد و عزتی که برای من و همکارانم قائل شدند، خواهم بود. همیشه به این فکر می کردم که روزی بتوانم دوباره به اینجا بازگردم. چین کشور بزرگی است.

تیم ملی چین به همراه مارچلو لیپی در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باید برای دیدار با تیم ملی ایران به ورزشگاه آزادی هم بیاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج