۴۱۲۹۱۳
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

«انقلابِ» حامیان ترامپ در صورت پیروزی کلینتون

نیویورک تایمز نوشته است: در حالی که گروهی از حامیات ترامپ گفته اند که در صورت پیروزی کلینتون نتایج انتخابات را با صلح و آرامش خواهند پذیرفت شمار زیادی از آن ها تهدید کرده اند که این پیروزی به بروزدرگیری و انقلاب در کشورشان منتهی خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا: نیویورک تایمز نوشته است: در حالی که گروهی از حامیات ترامپ گفته اند که در صورت پیروزی کلینتون نتایج انتخابات را با صلح و آرامش خواهند پذیرفت شمار زیادی از آن ها تهدید کرده اند که این پیروزی به بروزدرگیری و انقلاب در کشورشان منتهی خواهد شد.

نشریه نیویورک تایمز روز پنجشنبه در مقاله ای با اشاره به این که هنوز گروه کثیری از حامیان ترامپ در محل کمپین های انتخاباتی او به انتظار صف می کشند تا حمایت خود را نشان بدهند، نوشته است که در عین حال بسیاری از این حامیان در این وحشت بسر می برند که اگر نامزد مورد حمایتشان ببازد چه خواهد شد.

نیویورک تایمز در ادامه نوشته است که شمار زیادی از این حامیان نگران هستند که با پیروزی کلینتون آن ها و سرنوشتشان به فراموشی سپرده شود و شمار دیگری معتقدند که این پیروزی به درگیری های خشونت آمیزی در کشور منجر خواهد شد.

این نشریه از زبان یکی از حامیان جدی ترامپ نوشته است که پیروزی کلینتون از طریق تقلب در انتخابات به جنگ های انقلابی در این کشور منجر خواهد شد و در چنین صورتی مردم هر کاری که بتوانند خواهند کرد تا او را که به گفته آن ها شایستگی این مقام را ندارد، از کاخ سفید بیرون بیاندازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیطرف

      وعده الهی حق است که ظلم پایدارنیست وخون نخواهدخوابید. خون شهدای ایران.فلسطین. عراق.افغانستان.بحرین.سوریه ودیگرملتهای جهان که سالهای متمادی است جنایتکاران غرب به سرکردگی امریکابرزمین می ریزندونهایتا منجر به انقلاب بزرگی خواهدشدکه منجربه فروپاشی آمریکا.انگلیس.فرانسه.آلمان واسرائیل خواهدشد وقبل ازآن فروپاشی حکومت عربستان وترکیه وحامیان منطقه ای آنهاخواهدبود.انشااله.

    • م الف شهرآشوب

      شکر خدا که کیت دشمنان به خودشون برگشت ایران وروسبه باید هزبنه کنند تا آمریکارا به جریان سال 88 ایران تبدیل کنند به لطف خدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج