۴۱۳۰۴۲
۱۳ نظر
۵۰۰۵
۱۳ نظر
۵۰۰۵
پ

عشق خونین به زن معتاد

دیوان‌عالی کشور حکم قصاص جوانی که متهم است با همدستی پدرش پسر مورد علاقه خواهرش را به قتل رسانده ‌است، نقض کرد.

روزنامه شرق: دیوان‌عالی کشور حکم قصاص جوانی که متهم است با همدستی پدرش پسر مورد علاقه خواهرش را به قتل رسانده ‌است، نقض کرد.
سال ٩١ بود که خانواده جوانی به نام رامین به مأموران خبر دادند پسرشان گم شده ‌است. آنها گفتند پسرشان با دختری به نام نازنین ارتباط دارد و فکر می‌کنند نازنین از سرنوشت رامین خبر داشته‌ باشد، اما دختر جوان وقتی مورد پرسش قرار گرفت، ادعا کرد چیزی دراین‌باره نمی‌داند تا اینکه چند روز بعد مأموران جسد سوخته جوانی را در اطراف تهران پیدا کردند. وقتی این جسد به خانواده رامین نشان داده ‌شد، آنها تأیید کردند جسد متعلق به فرزندشان است و همچنان اصرار کردند نازنین و خانواده‌اش از این قتل خبر دارند و چه‌بسا که خودشان مرتکب قتل شده ‌باشند.
به‌این‌ترتیب از پدر و برادر نازنین تحقیق شد و آنها اعتراف کردند رامین را به قتل رسانده‌اند. آنها گفتند: رامین را هردو کشتیم چون فکر کردیم او رابطه نامشروع با نازنین برقرار کرده و او را به نابودی کشانده‌ است. با توجه به اعتراف به قتل از سوی این پدر و پسر و سایر مدارک موجود در پرونده، کیفرخواست علیه متهمان صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ٧١ وقت دادگاه کیفری استان تهران فرستاده‌ شد. متهمان پای میز محاکمه رفتند.
بعد از اینکه نماینده دادستان کیفرخواست علیه آنها را خواند، اولیای‌دم رامین در جایگاه حاضر شده و خواستار صدور حکم قصاص شدند و گفتند نمی‌خواهند ببخشند. وقتی نوبت به متهمان رسید ابتدا برادر نازنین در جایگاه حاضر شد. او گفت: من مرتکب قتل شدم و پدرم هیچ نقشی نداشت. درگیری اصلی من با خواهرم بود. مدتی بود او به شیشه معتاد شده ‌بود و مواد می‌کشید به خاطر این موضوع هم با شوهرش اختلافات شدیدی پیدا کرده‌ بود و من و پدرم سعی می‌کردیم او را از این وضعیت بیرون بکشیم.
تا اینکه متوجه شدیم جوانی به نام رامین در زندگی اوست. این موضوع ما را خیلی ناراحت کرد. البته مسائل دیگری هم مطرح است که در پرونده بازتاب داده شده و من نمی‌خواهم حالا آن را بگویم. وقتی از وجود رامین مطلع شدیم خواهرم را در خانه‌اش زندانی کردیم تا ترک کند و هر روز هم به او سر می‌زدیم تا اینکه روز حادثه به تلفن خواهرم زنگ زدم او جواب نداد، به خانه‌ای که او را برده ‌بودیم، رفتم در را باز نکرد و من از روی در به داخل پریدم و دیدم رامین در خانه خواهرم است. این موضوع من را خیلی ناراحت کرد.
او مهدور‌الدم بود و بی‌اجازه وارد خانه ما شده ‌بود ضمن اینکه با خواهرم رابطه نامشروع برقرار کرده‌ بود. بلافاصله دست‌وپای او را بستم و پشت صندوق‌عقب ماشین گذاشتم و در میان راه او را به قتل رساندم و جسدش را در اطراف تهران آتش زدم. متهم گفت: پدرم در این قتل نقشی نداشت و در جریان نبود. او برای کمک به من اعتراف کرد که در قتل نقش داشته‌ است. خواهرم به‌ خاطر رامین سه‌بار از خانه فرار کرده‌ بود و من خودم تصمیم گرفتم او را بکشم.
در این هنگام قضات از همسر متهم خواستند درباره آنچه اتفاق افتاده‌ است و می‌داند، توضیح دهد او گفت: شوهرم به من گفته ‌بود رامین را به قتل رسانده‌ است. من این موضوع را می‌دانستم. او درباره نقش پدرش هیچ‌چیز به من نگفت و فقط گفت به تنهایی این‌کار را کرده ‌است.وقتی نوبت به متهم ردیف دوم رسید، او گفت: من اتهام را قبول ندارم این‌کار را نکردم و دروغ گفتم که من هم در قتل نقش داشتم با این کارم می‌خواستم به پسرم کمک کنم.
من بعد از قتل و به آتش‌کشیده‌شدن جسد موضوع را فهمیدم. با پایان جلسه رسیدگی، هیأت قضات وارد شور شدند و متهم ردیف‌اول را به قصاص و متهم ردیف دوم را به ١٥ سال حبس محکوم کردند. این حکم مورد اعتراض متهمان و وکلای آنها قرار گرفت. دیوان‌عالی کشور بعد از بررسی پرونده رأی قصاص را نقض و عنوان کرد با توجه به اینکه متهمان با اعتقاد به مهدور‌الدم‌بودن دست به قتل زده‌اند، رأی قصاص درست نیست. به‌این‌ترتیب پدر و پسر یک‌بار دیگر در شعبه هم‌عرض محاکمه می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • راضیه

      خوب پسراحمق توبایدخچاهرت رومیکشتی خودشم پایه بوده دیگه وگرنه ک پسره ب زورواردخونه نشده بعدم چطوردختره زندونی بودک براحتی پسره واردخونش شده وبرادرمیگه درم روی اینابازنکرده ؟؟؟

    • بدون نام

      دستت درد نکنه که کشتیش
      همچین پسر های پست فطرت انگل که دختر های مردم به راه بذ میکشن باید کشته بشن

    • بدون نام

      خدایا نجات ام بده از خواهر بی حیا

    • طوطی

      اقایون رو بزاریم بد وشرور …خدا میدونه بعضی ها از خانما دست شیطان رو از پشت بستن،میرن گند بالا میارن ،داداشا ی بیچاره تاوانشو پس میدن……

    • بدون نام

      اون خانم اگه اون آقای گندتر از خودش نمیومد سراغش برادره الان زنده بود طوطی ولی آقا پست فطرت تر تشریف داشته که با حانم متاهل ارتباط برقرار کرده باید گفت امان از این مردهای کثیف و پست فطرت

    • salar

      همیشه مردها قربانی هوس و حماقت میشوند و ریشه اینها زنهای امثالهم هست
      چرا فقط مردها باید مجازات بشن؟
      یک زن سه نفرو قربانی هوس خودش کرده
      اخرسر هم تبرئه!!!!

    • بدون نام

      آخه این برادربایدچکارمیکردوقتی خواهرشوسرصحنه ی بدی دیده بوددرضمن این مقتول باوجوددخترای نجیب وخوب چکارزن معتادوشوهردارداشته!!!!بعضیاخودشون بااعمالشون باعث مرگ خودشون میشن

    • بدون نام

      مرحبابه.نظراقای طوطی ولی قابل توجه داداشای باغیرت اول گند ابجیتونوبکنید بعدبرید سراغ یاروبدبخت

    • میلاد

      کدوم ازشماها چ دختر چ پسر تاحالا باکسی رابطه نداشتین؟؟؟انسان جایزالخطاس پس لطفا پشت سرکسی بد نگید منی ک الان دارم اینو مینویسم پرازگناهم انکارنمیکنم پس اگه قراره پشت کسی بدبگم اول باید خودمو اصلاح کنم

    • میلاد

      منم اگه کسیو دوس داشته باشم اونم منودوس داشته باشه امانزارن ب هردلیلی بهم برسیم حتی اگه شوهرم بکنه خودش مایل دوستی بامنوداشته باشه بهاش دوس میشم حتی فرصتم گیرم بیاد بهاش اینور اونور میرم هرکی ازشما الانم بگه تواشتباه میکنیو اشغالی یاهرتوهینی مطمعا باش تواشغالتری ک الان داری دروغ میگی..........لطفا کسی ب خودش نگیره منظورم شخص خاصی نیس.این واقعیته

    • بدون نام

      دمت گرم آقای. میلاد درسته .آدم باید اول ببینه خودش درسته وحسابیه بعد بیاد ادعای پیامبری کنه .

    • مرمر

      این پسرو باید اعدامش کنن.ینی ملت انقدر بی فکر شدن که مشکلاتشون رو با قتل حل میکنن.این خانواده باید دخترشو از اول جمع میکرد

    • راز

      هزار تا لایک به آقا میلاد
      حداقلش اینه که راستش رو میگن و بیخودی جانماز آب نمیکشن
      اگه همه پاکن و مخالف دوستی های قبل از ازدواج پس اون چیزی اکه الان تو جامعه هست توهم ماهاست و حقیقت نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج