۴۱۳۴۹۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

هواوی: باتری Mate ۹ فوق‌العاده خواهد بود

تا معرفی گوشی «میت ۹»‌(Mate ۹) زمان زیاد باقی نمانده و شرکت هواوی هم تبلیغات آن را شروع کرده است. به تازگی این شرکت ویدیویی منتشر کرده که روی باتری این تلفن همراه هوشمند تمرکز دارد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: تا معرفی گوشی «میت ۹»‌ (Mate ۹) زمان زیاد باقی نمانده و شرکت هواوی هم تبلیغات آن را شروع کرده است. به تازگی این شرکت ویدیویی منتشر کرده که روی باتری این تلفن همراه هوشمند تمرکز دارد.
هواوی: باتری Mate 9 فوق‌العاده خواهد بود

در طول چند سال گذشته شرکت‌های سازنده‌ی تلفن‌های همراه هوشمند روی باتری زیاد مانور داده‌اند و سعی کرده‌اند محصولاتی راهی بازار کنند که از نظر باتری قوی‌ باشند. حتی فناروی‌هایی مانند شارژ سریع هم درست شده تا در کمترین زمان ممکن، حجم زیادی از باتری شارژ شود.
روش‌های مختلفی به وجود آمده تا مصرف باتری کمتر شود. مثلا برنامه‌هایی که در پس زمینه قرار دارند متوقف می‌شوند؛ اما از طرف دیگر باتری یک گوشی می‌تواند دردسرهای مختلفی برای کاربران درست کند. فراموش نکنید که باتری گلکسی نوت ۷ باعث شد که سامسونگ تولید این تلفن همراه هوشمند را متوقف کند.

حالا هواوی تصمیم دارد که نظر کاربران را به باتری میت ۹ جلب کند. حرکتی که کاملا با در نظر گرفتن شرایط بد سامسونگ و حرف و حدیث‌های مختلفی که درباره‌ی باتری تلفن‌های همراه هوشمند وجود دارد، صورت گرفته است.

در این ویدیو مردم از مشکلاتی که در زمان شارژ کردن گوشی با آن مواجه هستند، صحبت می‌کنند. از مدت زمان بالا برای شارژ کامل گوشی و زود خالی شدن ظرفیت باتری صحبت می‌شود. حتی بسیاری از کاربران از اینکه مجبور هستند از پاور بانک استفاده کنند، ناراضی هستند. کاربران به محصولی نیاز دارند که از ظرفیت باتری بالایی برخوردار باشد، مصرف باتری کمتری داشته باشد و در مدت زمان کوتاهی شارژ شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج