۴۱۳۵۵۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تلویزیون های OLED ارزان می شوند؟!

کمپانی کره ای "ال جی الکترونیک" بزرگترین تولید کننده پنل های تلویزیونی OLED در جهان است. تلویزیون و به طور کلی نمایشگرهای OLED به دلیل فرآیند پیچیده تولید و... از قیمت های بالایی برخوردار هستند که توان خرید آنها را برای بسیاری از کاربران غیر ممکن کرده است.

مجله سخت افزار: کمپانی کره ای "ال جی الکترونیک" بزرگترین تولید کننده ی پنل های تلویزیونی OLED در جهان است. تلویزیون و به طور کلی نمایشگرهای OLED به دلیل فرآیند پیچیده تولید و... از قیمت های بالایی برخوردار هستند که توان خرید آنها را برای بسیاری از کاربران غیر ممکن کرده است.
تلویزیون های OLED ارزان می شوند؟!

این شرکت یک خط تولید جدید را در سال ۲۰۱۷ راه اندازی کرد که وظیفه آن پرینت پنل های OLED با هزینه تمام شده کمتر است. این خط تولید از فناوری تولید Inkjet Printing برخوردار بوده و برای شروع پنل های ۵۵ و ۶۵ اینچی را تولید خواهد کرد. ال جی در ادامه اضافه کرده است که در آینده نزدیک، تولید تلویزیون های ۷۰ الی ۹۰ اینچ نیز برای خط تولید Inkjet Printing میسر می گردد.
تلویزیون های OLED ارزان می شوند؟!

از جمله دیگر ویژگی های این خط تولید می توان به کاهش درصد خرابی در حین تولید اشاره کرد. تلویزیون های OLED هم اینک با روش Deposition Technique تولید می شوند که در سال ۲۰۱۷ جای خود را به متد یاد شده خواهند داد. ال جی امیدوار است با این اقدام قیمت نهایی را به طور چشمگیری کاهش دهد. بد نیست بدانید که سامسونگ الکترونیک و TLC نیز از احتمال راه اندازی خطوط تولید Inkjet Printing سخن گفته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج