اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۴۰۲۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جاگیلکا: خوشحال می شویم رونی به اورتون بازگردد

مدافع ملی پوش اورتون دوست دارد تا بار دیگر وین رونی را با پیراهن اورتون ببیند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از گاردین، وین رونی به طور کامل جایگاه ثابت خود را در منچستریونایتد از دست داده است و در این تیم تبدیل به بازیکن جانشین شده است. در این بین صحبت هایی مبنی بر جدایی رونی از یونایتد به گوش می رسد.

وین رونی فوتبال خود را از اورتون شروع کرد و با درخشش در این تیم، راهی پرافتخارترین تیم لیگ برتر یعنی منچستریونایتد شد. او در این تیم نیز عملکرد خوبی داشت ولی مدتی است که از دوران اوج خود فاصله گرفته است.

فیل جاگیلکا باسابقه‌ترین بازیکن اورتون درباره بازگشت رونی به این تیم گفت: شاید یک شروع دوباره بتواند به رونی کمک کند. شاید شروع در تیمی که دیگر قهرمان تیم نباشد، بتواند به رونی کمک کند تا فرم خوب خود را بازیابد. همه ما در اورتون هنوز خیلی دوست داریم او بار دیگر به جمع تیم ما بازگردد. رونی هنوز هم اورتونی است و تیم سابق خود را دوست دارد. بازگشت رونی به گودیسون پارک، رویایی خواهد بود. مطمئن هستم هواداران استقبال فوق العاده ای از او خواهند داشت.

جاگیلکا در ادامه گفت: رونی هیچ گاه از اورتون بد نگفته و پل های پشت سر خود را خراب نکرده است. به همین خاطر بازگشت به تیم سابق، جایی که او را دوست دارند و حضور ثابتی در ترکیب اصلی خواهد داشت می تواند به او کمک کند تا بار دیگر همان مهاجم خطرناک در لیگ برتر باشد. با این حال او هنوز کاپیتان منچستریونایتد است و در برنامه های تیم نیز جای دارد. باید ببینیم یونایتد حاضر می شود او را از دست بدهد یا خیر. باشگاه باید با سرمربی یونایتد درباره رونی صحبت کند و ببیند آیا امکان این انتقال وجود دارد یا خیر.

منچستریونایتد باید اواخر هفته در لیگ اروپا در ترکیه به مصاف فنرباغچه برود و در صورت برتری در این دیدار می تواند تا حد زیادی صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج