۴۱۴۰۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو؛ از عملکردی ضعیف تا محرومیت احتمالی

روز گذشته تیم فوتبال منچستریونایتد در اولدترافورد نیز حریف برنلی نشد تا مورینیو آماری ضعیف‌تر نسبت به فان‌خال و مویس داشته باشد.

خبرگزاری فارس: روز گذشته در هفته دهم لیگ جزیره شیاطین‌سرخ میزبان تیم برنلی رده چهاردمی قرار گرفتند.

پس از ۹۰ دقیقه بازی جذاب و پرموقعیت، شاگردان آقای خاص از موقعیت‌های خود استفاده نکرده و نتوانستند با پیروزی از بحران خارج شوند.

مورینیو پس از اعتراض‌های فراوان به مارک کلاتنبرگ از زمین اخراج شد. این داور باتجربه که پس از خطا بر روی دارمیان پنالتی نگرفت با انتقاد شدید آقای خاص روبرو شد که مجبور او را به سکوی تماشاگران هدایت کند. این رفتار مربی یونایتد ممکن است از فدراسیون انگلیس محرومیت‌هایی در پی داشته باشد.

این تساوی منچستر را ۱۵ امتیازی کرد تا به رده هشتم سقوط کند. این رتبه و امتیاز کاملا با سال‌های گذشته این تمی تفاوت دارد. با این آمار لویی فان‌‌خال و دیوید مویس، ۲ مربی پیشین شیاطین سرخ تا پایان هفته دهم از نظر امتیاز عملکرد بهتری نسبت به مربی پرتغالی داشته‌اند.

البته می‌توان اشاره کرد که منچستر با اینکه به تساوی رضایت داد اما یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشت.

آمار بازی به طرز عجیبی غیرقابل باور است و نشان می‌دهد که مسابقه چقدر جذاب بوده است. این جدال بسیاری از رکوردها را تغییر داد.

یونایتد ۳۷ شوت روانه دروازه برنلی کرد.جالب است بدانید پس از شکل گیری آمار «اپتا»، بهترین روش آمارگیری از فصل ۲۰۰۳-۲۰۰۴ هیچ تیمی تا این حد موقعیت نداشته است.

نکته دیگر درخشش فوق‌العاده دروازه‌بان برنلی بود که همه کارشناسان را انگشت به دهان گذاشت. «تام هیتون» توانست از ۳۷ شوت ۱۱تای درون چارچوب را مهار کند. یعنی بیشتر از هر دروازه‌بان دیگری در این فصل.

این درخشش بدون تردید دور از چشمان ساوت‌گیت نمی‌ماند. در حالی که جو هارت نیز در انگلیس موفق نشان داده هیتون نیز می‌تواند گزینه جایگزینی خوبی برای سنگربانی سه‌شیرها لقب گیرد.

از سوی دیگری عملکرد ضعیف ستاره سوئدی قابل بحث است. ابراهیموویچ با از دست دادن موقعیت‌های فراوان، بار دیگر در گل‌زنی ناموفق بود تا پس از دسامبر ۲۰۰۷ با اینترمیلان، شش بازی متوالی دروازه را باز نکند. وی ۱۲ شوت به سمت رقیب شلیک کرد تا رکورد رابین فان‌پرسی را نیز جا‌به‌جا کند. این مهاجم هلندی در بازی آرسنال و ولورهمپتون به تاریخ دسامبر ۲۰۱۱ عنوان بیش‌ترین شوت به دروازه در لیگ جزیره را از آن خود کرده بود.

نکته دیگر اخراج هررا در دقیقه ۶۷ بود.این هافبک اسپانیایی اولین کارت قرمز خود را در لیگ جزیره دریافت کرد تا نتواند در هفته آتی تیمش را در مصاف با سوانسی یاری کند.

خیلی از مطبوعات از سردرگمی مورینیو در خصوص استفاده از مخیتاریان اشاره می‌کنند. این هافبک ارمنی که با ۲۶ میلیون پوند از دورتموند راهی «تئاتر رویاها» شد تاکنون ۱۰۴ دقیقه به میدان رفته است. باید ذکر کرد که هنریک با مصدومیت روبرو بوده اما اکنون عدم استفاده مورینیو از وی نامشخص است. معلوم نیست که کی این هافبک سریع می‌تواند به تیم قرمزپوش کمک کند.

با تمام این نکته‌ها تیم ساخته شده سرالکس در بد وضعیتی قرار گرفته است و باید دید سرنوشت آقای خاص چگونه رقم می‌خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج