جاباما
۴۱۴۵۶۰
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

سفر به جنگل سنگی لنا

ستون های لنا که جنگل سنگی لنا نیز نامیده می شود، یک سازه طبیعی سنگی است که حدود ۶۰ کیلومتر بالای رودخانه «یاکوتسک» در روسیه کشیده شده است.این ساختارهای سنگی شگفت انگیز بیش از ۱۵۰ متر ارتفاع دارند و به مسافت حدود ۸۰ کیلومتر کشیده شده اند.

برترین ها: ستون های لنا که جنگل سنگی لنا نیز نامیده می شود، یک سازه طبیعی سنگی است که حدود ۶۰ کیلومتر بالای رودخانه «یاکوتسک» در روسیه کشیده شده است. این ساختارهای سنگی شگفت انگیز بیش از ۱۵۰ متر ارتفاع دارند و به مسافت حدود ۸۰ کیلومتر کشیده شده اند.
جنگل سنگی لنا مسافران را از قرن هفدهم جذب می کرده است اما رسیدن به آنجا کار آسانی نیست. سفر شما از مسکو آغاز خواهد شد و از آنجا باید یک سفر چهار روزه به سوی منطقه سیبریایی یاکوتسک را ادامه دهید. شما مجبورید یک سفر هوایی به یاکوتسک داشته باشید این مسافت آنقدر طولانیست که اگر در جهات متضاد حرکت کنید به نیویورک می رسید. متوسط قیمت چنین پروازی ۸۰۰ دلار است. از یاکوتسک مجبورید با یک قایق به سفرتان ادامه دهید. مردم محلی می توانند با یک قایق کوچک و با هزینه ۵۰۰ دلار به شما یک سفر سه روزه ارائه دهند. در نهایت بعد از چهارروز سفر، شما به مقصد خواهید رسید.
جنگل سنگی لنا شواهد برجسته ای از زمین و تاریخ توسعه جمعیت ساکن آن است. فسیل های بی شماری از موجودات باستانی که در اینجا پیدا شده اند شواهد حفظ شده منحصربفردی از مرحله ای بسیار مهم در تاریخ دنیای موجودات زنده و تنوع زیستی «بوم» است که در زمان کامبرین زیرین رخ داده است. این مکان توریستی و زیست محیطی منحصربفرد در سال ۲۰۰۶ در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.
سفر به جنگل سنگی لنا
سفر به جنگل سنگی لنا
سفر به جنگل سنگی لنا
سفر به جنگل سنگی لنا
سفر به جنگل سنگی لنا
سفر به جنگل سنگی لنا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج