۴۱۴۷۰۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کشورهایی که بیش از بقیه بدافزار می‌گیرند

مایکروسافت تحلیل دقیقی در مورد نحوه انتشار بدافزارها در سراسر جهان انجام داد و مشخص کرد چه نوع تهدیدهایی هر یک از کشورها را زیر نظر می‌گیرد.

وب سایت آی تی ایران: مایکروسافت تحلیل دقیقی در مورد نحوه انتشار بدافزارها در سراسر جهان انجام داد و مشخص کرد چه نوع تهدیدهایی هر یک از کشورها را زیر نظر می‌گیرد.
کشورهایی که بیش از بقیه بدافزار می‌گیرند

هیچ روشی برای متوقف کردن بدافزارها در مقابل کاربران خانگی و سازمانی وجود ندارد. ولی با بررسی اینکه مسئله که کدام بدافزارها گسترش می‌یابند، کارشناسان امنیتی می‌کوشند مسایل مربوطه را تحلیل کنند تا راهکارهای لازم را برای حفاطت بیشتر از کاربران ارایه دهند. در این میان گفته شده است کاربران بزرگترین عامل برای حمایت از شبکه‌های سازمانی محسوب می‌شوند.

در آخرین نسخه از «گزارش امنیت هوشمند» که توسط مایکروسافت منتشر شده است مشخص شد پس از آنکه میزان انتشار بدافزارها به مدت یک سال کاهش یافته بود، این روند در سال ۲۰۱۵ میلادی باز هم سیر صعودی خود را دنبال کرد و تنها در طول یک فصل تعداد بدافزارها یک‌سوم افزایش یافت.

شرکت مایکروسافت در گزارش خود توضیح داد بین فصل‌های اول و دوم سال ۲۰۱۵ میلادی میزان انتشار بدافزارهای خانگی و سازمانی در جهان ۹.۴ درصد بیشتر شد.

این شرکت روز گذشته در یک گزارش ویژه وضعیت برخی کشور در سال ۲۰۱۶ را برای دریافت بدافزارها مشخص کرد. مایکروسافت روی وبلاگ رسمی خود توضیح داد فرانسه و ایتالیا به میزان بسیار زیاد و غیرمعمول بدافزار دریافت می‌کنند که بیشتر آنها از طریق مرورگرهای اینترنتی منتشر می‌شود. از روش‌های انتشار بدافزار در این کشورها می‌توان تزریق از طریق وب، آگهی‌افزارها، و کمپین‌های سرقت اینترتی اشاره کرد. گسترده‌ترین بدافزارها در این دو کشور Win۳۲/SupTab و Win۳۲/Diplugem بوده‌اند.

در کشورهای برزیل و روسیه طی نیمه دوم سال ۲۰۱۵ میلادی تروجان‌ها به میزان زیاد گسترش یافتند. در سال ۲۰۱۶ تروجان‌ها همچنین بزرگترین تهدید برای روسیه بودند و در برزیل بزرگترین تهدید بدافزار VBS/Jenxcus، Win۳۲/Gamarue، و JS/Bondat بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج