اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۵۱۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

منصوریان:

بازیکنان زمان دریافت پولشان را مشخص می‌کنند

سرمربی استقلال می گوید اینکه بازیکنان در قرارداد خود قید کنند که چه زمانی از باشگاهشان پول دریافت کنند تنها مختص به تیم او نیست و در تمام تیم‌ها این مسئله وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا: علیرضا منصوریان سرمربی استقلال توضیحاتی تکمیلی در خصوص مصاحبه خود در کنفرانس خبری بعد از مصاف برابر مس کرمان ارائه کرد.

وی به سایت باشگاه استقلال گفت: فکر می‌کنم منظور من به درستی در کنفرانس خبری منعکس نشده است. در فوتبال ایران، همه بازیکنانی که قرارداد می‌بندند، برای دریافتی خود تاریخ مشخص می‌کنند؛ یعنی زمان پرداخت پول به همه بازیکنان در قراردادهایشان مشخص می‌شود و اگر پرداخت طبق زمان قیدشده در قرارداد نباشد، خلاف قرارداد عمل شده و بازیکن می‌تواند معترض شود و درخواست فسخ کند.

او افزود: این یک موضوع عمومی در فوتبال ایران است و مربوط به همه تیم‌ها می‌شود، نه فقط استقلال. همه بازیکنان و باشگاه‌ها چنین شرایطی دارند و منظور من هم کل فوتبال ایران بود.

منصوریان ادامه داد: کلیه بازیکنان و اعضایی که از فصل قبل در استقلال حضور دارند نیز ۵۰ درصد از قراردادهای سال گذشته را دریافت نکرده‌اند اما چیزی که باعث شده آنها با عشق و علاقه در استقلال بمانند، اعتبار، بزرگی و عظمت استقلال و هواداران پرشمارش است. همه تلاش مدیرعامل محترم، اعضای هیات مدیره و اینجانب هم در این راستاست که مطالبات سال گذشته و امسال همه اعضای تیم پرداخت شود و در پایان فصل، هیچ بدهی‌ای از امسال باقی نماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج