۴۱۵۱۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

امری: باید در فاز حمله پیشرفت کنیم

اونای امری اعلام کرد که پاریسی‌ها برای سرگروه شدن در گروه A باید در فاز حمله عملکرد بهتری داشته باشند.

وبسایت نود: سرمربی پاریسن‌ژرمن اعلام کرد این تیم برای سرگروهی در گروه خود نیاز دارد در فاز حمله بهتر عمل کند، پاریسی‌ها که در فصل جاری عملکرد پر نوسانی داشته اند در لیگ ۱ فرانسه با اختلاف ۶ امتیازی نیاز به نیس در رده دوم قرار دارند و در گروه A لیگ قهرمانان نیز پس از آرسنال در رده دوم گروه قرار گرفته اند. با این حال خط حمله این تیم با انتقادات فراوانی همراه بوده است، پس از اینکه زلاتان پاریسی‌ها را ترک کرد، کاوانی تنها بازیکن آماده در خط حمله این تیم است و موفق شده است در ۱۳ دیداری که در این فصل برای پاریسن‌ژرمن به میدان رفته است ۱۴ گل به ثمر برساند. با این حال این تیم اگر مقابل بازل به برتری دست یابد و لودوگورتس نتواند برابر آرسنال نتیجه لازم را کسب کند، صعود پاریسی‌ها به مرحله بعد لیگ قهرمانان قطعی خواهد بود با این حال سرمربی این تیم اعلام کرد که پاریسی‌ها باید در خط حمله عملکرد بهتری داشته باشند. او در مصاحبه مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل بازل اعلام کرد:

باید پیشرفت کنیم، در برخی از دیدارها بازی خوبی به نمایش گذاشته‌ایم و در برخی دیگر خیر، این به این خاطر است که در حال پیشرفت هستیم. در حال حاضر موضوع حائز اهمیت پیروزی برابر بازل است. در زمانی که مالک توپ هستیم بازی خوبی ارائه می‌دهیم، همچنین عملکردمان در خط دفاعی نیز خوب است اما باید در فاز حمله پیشرفت کنیم. هدف اصلی ما این است که به عنوان صدر نشین گروه به مرحله بعد صعود کنیم. بازل تیم خوبی است، آن‌ها در پارک د پرنس نمایش خوبی داشتند هرچند که با نتیجه ۳-۰ شکست خوردند، آماده نبرد و پیروزی در این دیدار هستیم.
امری با اشاره به مصدومین این تیم اعلام کرد که خاویر پاستوره که یک ماه به دلیل مصدومیت دور از میادین بود می‌تواند بار دیگر به ترکیب پاریسی‌ها باز گردند هرچند که سرج اوریه هنوز به استراحت بیشتری نیاز دارد. او در این خصوص ادامه داد:

همه بازیکنان برای ما اهمیت خاصی دارند، در اینجا بازیکنان با تجربه و خوبی در اختیار داریم که می‌توانند در صورت لزوم به ما کمک کنند. پاستوره تجربه بالایی دارد، بین خطوط تیم عملکرد خوبی دارد، پاس‌های خطرناکی برای ما ارسال می‌کند و می‌تواند حملات حریف را با تاخیر روبرو کند. او فصل خوبی را آغاز نکرده است و مدت زیادی را به دلیل مصدومیت از ترکیب تیم بیرون بوده است با این حال آماده حضور در میدان است هرچند که احتمالا نمی‌تواند برای ۹۰ دقیقه به میدان برود. اوریه از دیدار مقابل موناکو مشکل قوزک پا دارد. او پس از آن دیدار در برخی از دیدارها به میدان رفته است اما پس از آخرین تمرین اعلام کرد که در ناحیه قوزک پا احساس درد می‌کند. احساس می‌کنم بهتر است که او در پاریس بماند و به درمان مصدومیت بپردازد تا برای دیدار آینده آماده باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج