۴۱۵۲۱۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حس انتقام در وجود گواردیولا

دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ٨ دیدار از ٤ گروه نخست این رقابت‌ها آغاز می‌شود که بدون‌شک حساس‌ترین جدال میان شاگردان گواردیولا و انریکه برگزار خواهد شد.

روزنامه شهروند: دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ٨ دیدار از ٤ گروه نخست این رقابت‌ها آغاز می‌شود که بدون‌شک حساس‌ترین جدال میان شاگردان گواردیولا و انریکه برگزار خواهد شد.
ونگر و هموطنانش به فکر صعود
در گروه A لیگ قهرمانان اروپا، تا به این‌جا نتایج قابل پیش‌بینی رقم خورده و ٢ تیم مدعی پاری‌سن‌ژرمن و آرسنال توانسته‌اند با ٧ امتیاز از ٣ بازی در صدر قرار بگیرند. امشب درحالی پاری‌سن‌ژرمن به مصاف بازل سوییس می‌رود و آرسنال هم میهمان لودوگورتس بلغارستان است که ونگر سرمربی فرانسوی توپچی‌ها و همچنین تیم باشگاهی کشورش می‌توانند با کسب پیروزی ٢ هفته قبل از پایان دور گروهی صعود خود را قطعی کنند.
انگیزه ناپولی برای انتقام
گروه B با حضور ٤ تیم نسبتا یک سطح هنوز دارای جذابیت‌های ویژه‌ای است. ناپولی که در ٢ بازی نخست به پیروزی رسیده بود و هنوز هم صدرنشین است، در بازی قبلی مقابل بشیکتاش ترکیه شکست خورد و امشب برای جبران آن نتیجه در دیدار برگشت میزبان این تیم ترکیه‌ای است. از سوی دیگر بنفیکا و دیناموکیف اوکراین برای این‌که خودشان را در کورس صعود از این گروه حفظ کنند، محکوم به پیروزی در بازی امشب هستند.
پپ در اندیشه جبران
بزرگترین بازی امشب میان منچسترسیتی و بارسلونا برگزار می‌شود؛ جایی که گواردیولا در فاصله ٢ هفته به فکر جبران شکست سنگین مقابل شاگردان سابقش است. آبی و اناری پوشان که توانستند من‌سیتی را با ٤ گل از نیوکمپ بدرقه کنند، این بار باید در ورزشگاه اتحاد به زمین بروند و در صورت پیروزی چهارمین برد متوالی خود را به دست آورده و صعودشان قطعی خواهد شد. آبی‌های آسمانی شهر منچستر امشب جدا از بحث انتقام و جبران نتیجه دور رفت، برای این‌که پشت سر بارسلونا به فکر صعود باشند،‌ باید با امتیاز از میدان خارج شوند. انریکه امشب آندرس اینیستا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
آخرین شانس یاران آزمون و عزت اللهی
در گروه D که اتلتیکومادرید با ٩ امتیاز صدرنشین است و بایرن‌مونیخ هم ٦ امتیازی شده، امشب ٢ تیم پایین جدولی روستوف و آیندهوون آخرین شانس خود را آزمایش می‌کنند. اتلتیکو امشب درحالی از روستوف میزبانی می‌کند که در دیدار رفت در روسیه یک بر صفر برنده شده و با یک امتیاز هم صعودش قطعی می‌شود. قطعا آزمون و عزت‌اللهی کار سختی مقابل شاگردان سیمئونه خواهند داشت و از سوی دیگر بایرن‌مونیخ برای رسیدن به اتلتیکو محکوم به شکست آیندهوون خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج