۴۱۵۲۹۹
۱۸ نظر
۵۰۰۶
۱۸ نظر
۵۰۰۶
پ

جزئیات بیشتر از مرگ روانپزشک همدانی

مرگ روانپزشک ۵۲ ساله همدانی، که فوق تخصص اعصاب و روان بود و جسد حلق آویز وی ساعت ۷.۳۰ صبح پنج شنبه هفته گذشته در حیاط منزل مادرش پیدا شد همچنان مردم این شهر را در شوک فرو برده است.

خبرآنلاین: مرگ روانپزشک ۵۲ ساله همدانی، که فوق تخصص اعصاب و روان بود و جسد حلق آویز وی ساعت ۷.۳۰ صبح پنج شنبه هفته گذشته در حیاط منزل مادرش پیدا شد همچنان مردم این شهر را در شوک فرو برده است.

در ساعت ۷/۳۰صبح روز پنجشنبه گذشته به پلیس اطلاع داده شد که پزشک مشهوری در خیابان رکنی خود را حلق آویز و به زندگی خود پایان داده است.

این مرد ۵۲ ساله که پزشک و فوق تخصص اعصاب و روان بوده خود را در خانه مادرش حلق آویز کرده بودو جسد وی نیز توسط مادرش مشاهده و از پلیس و اورژانس درخواست کمک شده بود.

سرهنگ پژمان قویمی، فرمانده انتظامی شهرستان همدان، جزئیات بیشتری از چهار نفری که در یک روز اقدام به خودکشی کرده بودند را در اختیار خبر آنلاین قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: آخر هفته گذشته ۴ مورد خودکشی در همدان اتفاق افتاد که یک نفر از آنها با حضور به موقع بستگانش از مرگ حتمی نجات یافت.

سرهنگ قویمی افزود: نخستین خودکشی روز چهارشنبه گذشته ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه ظهر از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده شد که در بررسی انجام شده توسط مأموران کلانتری ۱۴ مشخص شد خانمی ۲۸ ساله به دلیل نامعلومی اقدام به خودکشی به صورت حلق‌آویز کرده که بستگان وی سریعاً متوجه موضوع شده و با انتقال این فرد به مراکز درمانی از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

وی ادامه داد: تنها نیم ساعت بعد، دومین خودکشی به پلیس اطلاع داده شد و مأموران انتظامی با حضور در منزلی واقع در بلوار زینبیه با جسد زنی ۴۷ ساله در حالی روبه‌رو شدند که از میله بارفیکس اتاقش حلق‌آویز شده بود.

رئیس پلیس همدان در خصوص سومین خودکشی نیز گفت: در ساعت ۲ بامداد روز پنجشنبه گذشته مردی ۶۳ ساله در خیابان امیرکبیر شهر مریانج از درخت داخل حیاط منزل، خود را حلق آویز کرد و وقتی که خانواده وی با تأخیرش مواجه شدند جسد او را به صورت حلق‌آویزی پیدا کردند.

وی یادآور شد: چهارمین خودکشی نیز مربوط به پزشک همدانی بود که در ساعت ۷:۳۰ روز پنجشنبه به پلیس گزارش شد، علت اصلی این خودکشی ها در دست بررسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای قالی باف بجای انعکاس اخبار امریکا این لخبار تیزر کن

    • بدون نام

      اخی

    • پیام

      شک نکنید این چهارتا خودکشی با هم مرتبط بوده و با تصمیم قبلی بین این افراد انجام شده....تو ساعات متولی و به یک شکل منظم

    • کامروا

      ازماجرای خودکشی این افراد حرفی نمی زنم .اول اینکه گاهی قتل نیز درمیان هست.ولی فقر وبی کاری بی ربط است چون اینهمه انسان بی کاروفقیر .واکثر این افراد دچاربیماریهای روانی هستند وارتباطشان را با دنیا بیرون قطع کرده اند وفقط دردرون زندگی کرده اند وگاها دچار عذاب وجدان نیز می شوند (درصورتیکه ظالم باشند)وبسیاری دیگر با این خودکشی قصد انتقام از خانواده خود رادارند ودرنهایت بیماران لاعلاج نیز دسته ای دیگر هستند والبته احتمالات دیگر نیز هست و..ودرنهایت دربین افراد دیندار خودکشی وجود ندارد

    • راز

      آیا اون افراد دیگه مریض های همین آقای دکتر نبودن باید بررسی بشه

    • ناناخ

      راز احسنت زدی توخال

    • بدون نام

      چه خبره

    • سینا یزد

      همدان چه خبره
      عزیزان چرا خودتون را بدون هیچ به کشتن میدین ناراحتی دارید برطرف کنید وطاقت داشته باشید یعنی چه دنیا همینه یه روز خوش گذرونی ویه روز ناراحتی صبر داشته باشین
      اینطوری که سنگ رو سنگ بن نمیشه

    • بدون نام

      آقای کامروا همینجوری ... ،یعنی اینایی که از زندگی این وضع مملکت و وضع فلج شده اقتصادی خسته شدن بی دین بودن ؟اینجامعلومه یا دراین کشورزندگی نمیکنی یااز آمار واخبار کاملا بیخبری .خداکنه شما هم به این مرحله از زندگیت برسی اونوقت معلوم میشه ببینم بی دین ودیندار چطور میتونه ازاین وضعیت نجاتت بده

    • راز

      درسته ایمان قوی داشتن به خدا آدم رو از خیلی کار ها باز میداره ولی این که بگیم هر کسی خودکشی می کنه بی دین هست و ایمان نداشته درست نیست معمولا افسردگی و مسائل روانی هست که باعث خودکشی میشه عوامل خودکشی میتونه بیکاری و فقر باشه میتونه تنهایی باشه میتونی دلخوری از دوستان و آشنایان و مورد توجه قرار نگرفتن باشه و همین طور میتونه اختلاف های خانوادگی باشه به هر حال انسانی خودکشی می کنه صد در صد دچار افسردگی و سرخوردگی از زندگی هست که نمیشه بگیم بی اعتقاد بوده و ایمان نداشته

    • بدون نام

      افرین گل گفتی جناب راز

    • بدون نام

      از بس مردم خوشن

    • مرجان

      آقای کامروا در هر مورد صاحب نظر و کارشناس هستند ؟؟؟

    • بدون نام

      وای به روزی که بگندد نمک

    • مهدی بزرگمهر

      همدان یه شهر سرمایه داریه و افراد کم درامد بخاطر نبود کار سخت در مضیقه هستن!!بی کاری اعتیاد و به تبع دزدی درهمدان زیاده.شرایط روحی کل جامعه با اقتصاد خراب ازبین رفته.شکم گرسنه سراز دین و خدا درنمیاره واین مقصرش دولت که به باطن زندگی و کیفیت زندگی مردم توجه نداره و فقط به ظاهر جامعه اهمیت میدن..............

    • میااد

      علت در دست بررسیه چیه.علتشو نمیدونید آخه؟علت این همه خودکشی جوونا همش برمیگرده به مسئولین عزیز.آخه مگه انتظار زیادی داریم ما جوونا.جز ی شغل که بتونیم زندگی کنیم.پول این ملت بیچاره رو آقازاده ها تو سواحل هاوای و ترکیه و دبی خرج میکنن.مگه خون شما از ماها قرمزتره.پس برید فکری کنید که روزانه میانگین صد و دوازده نفر اقدام به خودکشی میکنن که حداقل ده نفرشون زنده بمونن

    • سحر

      یا خود خدااااا
      چه خبره
      روانپزشکا کارشون جلوگیری ودرمان از افسردگی ورفع میل به خودکشیه حالاببین به چه روزی افتاده که دکتر بیچاره خودکشی کرده

    • بدون نام

      احسنت کامروا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج