۴۱۵۵۵۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

چراغ سبز انصارالله به طرح «ولد شیخ احمد»

سخنگوی جنبش مردمی انصارالله یمن تاکید کرد که این جنبش برای بررسی طرح پیشنهادی فرستاده سازمان ملل به یمن آماده است.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی جنبش مردمی انصارالله یمن تاکید کرد که این جنبش برای بررسی طرح پیشنهادی فرستاده سازمان ملل به یمن آماده است.

به گزارش شبکه خبری المسیره، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش مردمی انصارالله یمن در تماس با برخی نمایندگان اعضای دائم شورای امنیت بر آمادگی این جنبش برای بررسی طرح پیشنهادی اسماعیل ولد شیخ احمد، فرستاده سازمان ملل به یمن تاکید کرد و گفت، این طرح پیشنهادی دارای چارچوبی جامع است که می‌توان آن را به عنوان مقدمه‌ای برای بررسی دیگر جزئیات مانند حل اختلافات مربوط به تعیین زمان، تشکیل دولتی توافقی، اصلاح فوری مناطق دارای رتبه‌بندی‌های امنیتی و پایان دادن به بحران سیاسی موجود میان گروه‌های یمنی مورد بحث و بررسی قرار داد.

عبدالسلام در تماس با سفرای کشورهای عضو دائم شورای امنیت که برخی‌شان از مخالفت طرف یمنی در ریاض با گفت‌وگو خشمگین بودند، گفت: این مساله نتیجه‌ای عادی برای کسی است که می‌خواهد بدون پذیرش هیچ نتیجه و فشار اقتصادی، نظامی و یا انسانی در قدرت بماند.

سخنگوی انصارالله در گفت‌وگو با سفرای کشورهای شورای امنیت تاکید کرد که شورای امنیت باید مسئولیت‌های خود را در قبال این جنگ ظالمانه علیه یمن، پایان یافتن محاصره، لغو ممنوعیت پرواز، ارائه کمک‌های اقتصادی و انسانی فوری و لغو تحریم‌های اقتصادی بپذیرد.

وی ضمن بررسی طرح پیشنهادی سازمان ملل با نمایندگان اعضای شورای امنیت تاکید کرد که در طرح پیشنهادی ولد شیخ مسائل اساسی و محوری یمن و مهمترین آن که خواسته مردم یمن نیز هست یعنی توقف جنگ، لغو محاصره و ممنوعیت پرواز وجود ندارد و علاوه بر دیگر اشکالات این خلأ به تنهایی باعث می‌شود طرح سازمان ملل از جدیت لازم برای آغاز هرگونه گفت‌وگو جدی که منجر به نتایجی مطلوب شود، خالی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج