۴۱۵۶۳۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جوکر؛شرور معمولی در کامیک‌های ابرقهرمانی

شخصیت جوکر فراتر از یک شرور معمولی در کامیک‌های ابرقهرمانی یکی از پیچیده‌ترین شخصیت‌های خیالی خلق شده در قرن اخیر و شاید در تاریخ ادبیات است که ایفا کردن آن نقش هرکسی نیست.

وب‌سایت مجله دنیای تصویر: شخصیت جوکر فراتر از یک شرور معمولی در کامیک‌های ابرقهرمانی یکی از پیچیده‌ترین شخصیت‌های خیالی خلق شده در قرن اخیر و شاید در تاریخ ادبیات است که ایفا کردن آن نقش هرکسی نیست. خیلی‌ها اعتقاد دارند که زمان تولید «شوالیه تاریکی» تلاش هیث لجر برای غرق شدن هرچه بیشتر در نقش جوکر موجبات مرگ زودهنگامش را فراهم آورد.

جوکر؛شرور معمولی در کامیک‌های ابرقهرمانی

یکی از نزدیکان هیث لجر اخیرا در گفتگویی که به صورت ناشناس با بخش شایعات نیویورک پست داشته، اعلام کرده لجر در زمان ساخت «شوالیه تاریکی» آپارتمانش در منهتن را تبدیل کرده بود به معبد جوکر. کل خانه با تصاویر و اسناد مربوط به بتمن و جوکر پوشیده شده و فایل‌های صوتی متعددی از تمرینات لجر و انواع خنده‌های جوکر موجود بود. همه چیز را با دقت مطالعه و طبقه‌بندی شده و حتی موقع پیدا کردن جسد لجر هم خانه‌اش پر بوده از وسایل و ابزارهای مربوط به بتمن و جوکر.

جک نیکلسون که «بتمن» ساخته‌ی تیم برتون نقش جوکر را بازی کرده بود، بعدها اشاره داشت که به لجر توصیه کرده که فاصله‌اش را با نقش حفظ کند و تا سلامت روانی‌اش به خطر نیافتد. جرد لتو هم که سال گذشته ایفای این نقش را در «جوخه انتخار» و دنیای سینمایی دی‌سی بر عهده گرفت، به دلیل پایبندی‌اش به شیوه‌ی متد ااکتینگدر طول ساخت فیلم موجب آزار و اذیت دیگر بازیگران شده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج