۴۱۵۶۵۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تلاش فیس بوک برای خرید اسنپ چت آسیایی

تقریبا همه از تلاش های ناموفق فیس بوک برای خرید اسنپ چت با خبر هستند و از آن زمان به بعد این شرکت سعی کرد این کمبود را با اضافه کردن قابلیت های مشابه اسنپ چت به تمامی سرویس ها و محصولات خود جبران کند.

وب‌سایت تک شات - ساناز عظیمی: تقریبا همه از تلاش های ناموفق فیس بوک برای خرید اسنپ چت با خبر هستند و از آن زمان به بعد این شرکت سعی کرد این کمبود را با اضافه کردن قابلیت های مشابه اسنپ چت به تمامی سرویس ها و محصولات خود جبران کند.
به همین دلیل هنگامی که اپلیکیشن Snow راه اندازی شد، فیس بوک شانس دوباره ای پیدا کرد و شاید فکر می کرد که شانس دوباره ای پیش رو دارد.
تلاش فیس بوک برای خرید اسنپ چت آسیایی

بر اساس گزارشی از سوی TechCrunch، فیس بوک برای تصاحب Snow نیز تلاش کرده است. این اپلیکیشن لقب اسنپ چت آسیا را به خود اختصاص داده است و به کاربران اجازه می دهد فیلترهایی مشابه فیلترهای اسنپ چت را روی تصاویر و چهره افراد پیاده کنند. البته یکی از تفاوت های اساسی این دو اپلیکیشن، تعداد فیلترهای بسیار زیاد اسنو نسبت به اسنپ چت است.

این اپلیکیشن توسط شرکت کره ای Naver توسعه یافته که پیش از این نیز اپلیکیشن لاین را تولید کرده بود. به گفته Naver، آنها مطلع هستند که در حال پاسخ گویی به تماس های مشتاقانه شرکت های متعددی هستند اما نام هیچ متقاضی بالقوه ای را فاش نکرده اند و حتی فیس بوک هم در مورد پرسش های مرتبط با این موضوع نظری نداده است. البته TechCrunch اعلام کرده که تلاش های فیس بوک برای خرید این اپلیکیشن بی نتیجه مانده است.

یکی از دلایل پس زده شدن فیس بوک در معامله اسنو این است که Naver هم مثل اسنپ چت پتانسیل زیادی را در فعالیت مستقل و رشد اپلیکشن اسنو می بیند اما مشخص نیست که این اپلیکشن هم به پایان افسانه ای اسنپ چت دست خواهد یافت یا خیر.

اگر مشتاق هستید با اپلیکشن اسنو بیشتر آشنا شوید، می توانید به اپ استور iTunes و یا گوگل پلی بروید و آن را به صورت رایگان دانلود کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج