۴۱۶۵۲۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توقف رئال در ورشو با فاجعه خط دفاعی

تیم رئال مادرید از چهارمین دیدار مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در زمین لژیا ورشو به تساوی ۳-۳ دست یافت و صدر جدول را به دورتموند واگذار کرد.

وبسایت نود: تیم رئال مادرید در خانه حریف و پشت در های بسته در حالی به تساوی ۳-۳ رضایت داد که ۲-۰ از حریف خود پیش افتاده بود و لژیا از معدود فرصت های خود به شکلی عجیب سه گل به ثمر رساند تا در نهایت زیدان به فکر چاره ای برای خط دفاعی ضعیف خود باشد.

دقیقه '۱ (۰-۱)(گرت بیل): در همین شروع کار، ستاره ولزی با یک سوپرگل رئال مادرید را پیش انداخت؛ ارسال توپ از سمت چپ با ضربه سر رونالدو پشت محوطه روی پای بیل نشست تا این بازیکن با ضربه والی سرضرب بسیار تماشایی توپ را به کنج بالای دروازه راه پیدا کرد.

توقف رئال در ورشو با فاجعه خط دفاعی

دقیقه '۱۶: کرنر ارسالی دقیق کروس با ضربه سر واران به سمت گوشه دروازه می رفت که مدافع روی خط به خوبی توپ را در آخرین لحظه برگشت داد.

دقیقه '۱۹: روی دفع ناقص مدافعان لژیا، توپ داخل محوطه مقابل پای بنزما قرار گرفت اما ضربه کات دار مهاجم فرانسوی با واکنش خوب مالاژ برگشت داده شد.

دقیقه '۲۵: کرنر ارسالی این بار از سمت چپ انجام شد و رئال مادریدی که حریف خود را تحت فشار قرار داده بود، این بار با ضربه سر رونالدو دروازه را تهدید کرد که باز هم مالاژ توپ را برگشت داد و در ادامه اجازه زدن ضربه را به بنزما ندادند.

دقیقه '۳۵ (۰-۲)(کریم بنزما): مادریدی ها توپ و میدان را به طول کامل در اختیار داشتند و روی یک کار تیمی فوق العاده به گل دوم دست یافتند؛ بعد از پاسکاری های مداوم، بیل در عمق دفاع لژیا نفوذ کرد و پاس عرضی این بازیکن با ضربه نهایی بنزما به گوشه پایین دروازه راه یافت.
دقیقه '۳۷: فرار رونالدو پشت دفاع لژیا با دید و پاس بلند خوب از کروس پاسخ داده شد اما ضربه پای چپ ستاره پرتغالی در دو ضرب توسط دروازه بان مهار شد.

دقیقه '۴۰ (۱-۲)(وادیس اوجیجا): یکی از گل های خورده توسط میزبان به زیبایی جبران شد؛ بازیکن شماره ۸ لژیا پشت محوطه رئال مادرید صاحب توپ شد و با شوت پای چپ تماشایی خود توپ را به کنج بالای دروازه ناواس فرستاد و کاری از دروازه بان کاستاریکایی هم بر نمی آمد.
دقیقه '۵۰: گرت بیل داخل محوطه توپ را با سینه کنترل کرد و سپس شوت پای چپ این بازیکن از سمت چپ محوطه با واکنش خوب مالاژ برگشت داده شد.

دقیقه '۵۸ (۲-۲)(میروسلاو رادوویچ): دروازه رئال مادرید به راحتی برای دومین بار هم باز شد؛ رادوویچ پشت محوطه صاحب توپ شد و پس از کمی پیش روی، با نوک پا به توپ ضربه زد که ناواس به راحتی دروازه خود را باز شده دید؛ دروازه بان مادریدی ها می توانست بهتر عمل کند.
دقیقه '۶۵: کریم بنزما جای خود را به لوکاس وازکز داد و لحظه ای بعد روی ارسال توپ از سمت راست، ضربه سر خطرناک رونالدو با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه '۶۸: ضربه ایستگاهی رونالدو چسبیده به محوطه جریمه با واکنش خوب مالاژ برگشت داده شد تا کاپیتان امشب رئال مادرید به مانند دیدار رفت همچنان در گلزنی ناکام باشد.

دقیقه '۷۷: فابیو کوئنترائو هم جای خود را به آسنسیو داد تا قدرت هجومی تیم تقویت شود و فرصت صدرنشینی در این گروه از دست نرود.

دقیقه '۸۳ (۳-۲)(تیبو مولین): فاجعه خط دفاعی رئال مادرید؛ سومین موقعیت جدی لژیا در این دیدار هم وارد دروازه تیم زیدان شد؛ پریوویچ پشت به دروازه توپ را برای مولین کاشت تا شوت کات دار و فنی این بازیکن با برخورد به تیر عمودی وارد دروازه ناواس شود.

دقیقه '۸۵ (۳-۳)(متئو کواچیچ): زیدان دست به تعویض زد و ماریانو به جای موراتا وارد میدان شد و خیلی زود بعد از این تعویض به گل تساوی رسیدند؛ پاس پشت پای کارواخال داخل محوطه به کواچیچ رسید تا هافبک کروات با یک شوت کات دار دقیق توپ را به گوشه پایین دروازه بفرستد.
دقیقه '۳+۹۰: فشار بی امان رئال مادرید می توانست نتیجه دهد اما لوکاس وازکز داخل محوطه پس از کنترل توپ با سینه با شوتی محکم توپ را به تیر افقی دروازه کوبید تا به شکلی ناباوارنه فرصت از دست برود و دو تیم به یک تساوی ۳-۳ رضایت بدهند.

به این ترتیب دورتموند با کسب پیروزی مقابل اسپورتینگ لیسبون شمار امتیازات خود را به عدد ۱۰ رساند و رئال مادرید با ۸ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج