۴۱۶۶۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

اجیر کردن دو برادر برای گروگانگیری

دو برادر افغان که ازسوی قاچاقچی انسان اجیرشده بودند، با طرح نقشه‌ای، هموطن‌شان را ربوده وپس از ١٤ روزشکنجه و دریافت مقداری پول نقد، سفته و تعهد نامه، گروگان را رها کردند.

روزنامه ایران: دو برادر افغان که ازسوی قاچاقچی انسان اجیرشده بودند، با طرح نقشه‌ای، هموطن‌شان را ربوده وپس از ١٤ روزشکنجه و دریافت مقداری پول نقد، سفته و تعهد نامه، گروگان را رها کردند.
چندی قبل مرد میانسالی به دادسرای جنایی تهران رفت و از ربوده شدنش توسط مردان افغان خبر داد. او به بازپرس «سهرابی» از شعبه نهم دادسرای جنایی تهران گفت: حدود سه سال قبل برای کار و به صورت غیر مجاز به ایران آمدم. در این مدت با چند افغانی که دو نفر از آنها برادر بودند دوست شدم.اما ١٥ روز قبل آنها مرا به خانه‌شان دعوت کردند.
اما درطول راه ناگهان تغییرمسیرداده و با زور و تهدید وارد ساختمانی نیمه کاره شدند.آنها مرا به غل و رنجیر بسته ودراین مدت بشدت شکنجه‌ام کردند. برای آزادی‌ام نیزمبلغ قابل توجهی پول نقد خواستند.من‌که پولی نداشتم درتماس با دوستانم حدود چهارمیلیون تومان فراهم کردم. از طرفی به خاطرتهدید هایشان، ١٠ میلیون تومان هم سفته دادم.
ولی آدم ربایان به غیر از این با خانواده‌ام درافغانستان هم تماس گرفته و از آنها خواستند خیلی سریع معادل بیست میلیون تومان به حسابی درافغانستان واریزکنند. دو برادرافغان بالاخره بعد از ١٤ روز مرا آزاد کردند.با شکایت گروگان رهاشده وسرنخ‌هایی که ازگروگانگیران داده بود، تحقیق برای دستگیری متهمان آغاز شد تا اینکه یکی ازآنها شناسایی و بازداشت شد.
وی دیروز پس ازانتقال به دادسرای جنایی تهران ضمن اعتراف به آدم ربایی گفت:یکی از دوستانمان، چند سال قبل شاکی و چند تن از اعضای خانواده‌اش را قاچاقی به ایران آورده بود اما آنها به تعهدات‌شان عمل نکردند و هیچ پولی هم نپرداختند. برای همین دوستم از من خواست تا طلبش راوصول کنم.!

به‌دنبال اظهارات متهم جوان بازپرس جنایی دستور بازداشت برادرش را نیزصادر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامروا

      اکثر آدمهای خلافکار بی سوادند وباتوجه به اینکه بسیاری از مهاجرین سواد آنچنانی ندارند طبیعی است که آمار جرائم آنها بالا باشد .اول اینکه باید تحصیل واقامتشان آسان شود وهزینه از افغان ها کسب نشود (اجباری باشد تحصیل ) وباید دانشگاهایی مخصوص مهاجرین ساخته شود .تاادامه تحصیل به صورت رایگان داشته باشند .

    • طوطی

      خلاف مال ادمهای بی سواد نیست کامروا جان

      استاد دانشگاه دکتر مدیران ومسولیین کم خلاف نمیکنن,خلاف کردن یا نکردن به شعور ادما بر میگرده به نحو ه ی تر بیتشو ،به شرایطی که در اون بزرگ شده وهزاران دلیل دیگه,اما به بیسوادی نه…من با این نظرتون شدیدا مخالفم داداش خوبم

    • راز

      بابا اومدین خارج از کشور خودتون باز هم نسبت به هم دیگه این طور رفتار می کنین خب اون مرد اگه پول داشت نمیومد اینجا دور از خانواده اش کارگری کنه آخه پول زور از یه گارگر بدبخت گرفتن هم شد کار

    • بدون نام

      طوطی عزیز برای چی آهنگ مخالفت میزنی طوطی جون اگه شما اون طوطی اولی هستی؟؟ اون طوطی خیلی مهربون بود و این جور دل شکنی نمیکرد، چی شده که همین جور مثل پلنگ ماده حمله ور میشی؟ اگه برا بیسوادی میگی؟ منظور سواد اجتماعی، نه سواد درسی!!! طوطی جون عزیز ببخشید شوهر داری؟؟کامروا جان دیگه بر ضد زن نمیگه و کوتاه و مختصر مینویسه! بچه خوبیه! فکرات را بکن! هرچی قسمت باشه همون میشه! توکل کن بخدا، موفق باشی، فردا پس فردا منتظر جوابیم، کامروا جون هم خلر نداره، گفتم سوپرایزش کنم، موفق باشید، انسانیت از همه چیز بهتره، اساسی فکر کن این دنیا ارزش ناراحتی نداره،

    • بیکاربدهکاربی پول

      من میگم اعدامش کنندلحظه ای مجالشون نده این کثافت بوی سگ میده .حرام خورپرومرگ برقاچاق چی قاچاق فروش خاین

    • طوطی

      متاسفم برات بدون نام

      گز نکرده میبری عمو……تو خیالات خودت میزارمت که مشغول باشی واسه خودت………!!!نمیدونم خانمی یا آقا اما شما منو خانم میدونی یه عهده دیگه جناب خطاب میکنن،منم نمیگم خانمم یا اقا فقط به اسم طوطی کامنت میزارم،کاری هم به کار کسی ندارم،اگ بانظر کسی مخالف یا موافق باشم میگم،توهینم نمیکنم,,شما هم سفت کلاهتو بچسب باد نبره ،امر خیر پیشکش,

    • بدون نام

      اون بدون نامی که به طوطی توپیده خود کامرواست
      کاش میشد اینو ثابت کرد تا دست این کامروا رو بشه

    • کامروا

      درجواب هم وطن گرامی (۲۳:۵۶) چراتهمت می زنید والله من همون کامروا هستم که بعضی ها نیز بانام کامروا سواستفاده کردن و وگفتن که بنده هستم .واون متن ضد (طوطی )رانفرستادم .به بنده هرچه خواستید بگویید وناراحت نمی شوم ولی تهمت جایز نیست.

    • بدون نام

      خداوند بزرگ هر بنده ای را به میزان توانایی و لیاقت اون ظرفیت میده، در این جهان بزرگ آدم خوب و بد بسیار هست، هر شخصی گفتارش نشانگر شخصیت او هست، خداوند بزرگ به این حماعت عقل و منطق و شعور اجتماعی عنایت کنه تا دیگه مزاحم یکدیگر نشوند خدایا همه ما را به راه راست هدایت بفرما آمین،

    • بدون نام

      سلام طوطی جون ناراحت مشو شما بزرگوار هستین چقدر عصبی هستی اگه ناراحت شده اید من خودم شوهر میکنم این ناراحتی نداشته بوده‌است از شما معذرت خواهی میکنم چون فکر کنم خیلی ناراحت مبشوی مادر عزیز است اون پسر هم سند قانونی نشده هجده سال شاید یک ولی قیم داشته بوده‌است چون 15سال که قبول نیست مال بچه را قبول کند تورا خدا نگران نشوی ما همه بنده خدا هستیم مثل برادر و خواهر هسنیم مرا ببخشید تا دعایت کنم دعوی بر عاقلان است حالا بخند خوب بخوابی خواب خوش ببینی دوباره معذرت خواهی می کنم تا خبلت راحت باشه.،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج