۴۱۶۷۳۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جاده ای که از میان میدان تیراندازی عبور می کند!

اگر شما در شهر «Erlenbach im Simmental» در سوئیس رانندگی کنید، در طول جاده اصلی، درست از زیر محدوده تیراندازی عبور خواهید کرد و صدای گلوله ها در سرتان خواهد پیچید.

برترین ها: اگر شما در شهر «Erlenbach im Simmental» در سوئیس رانندگی کنید، در طول جاده اصلی، درست از زیر محدوده تیراندازی عبور خواهید کرد و صدای گلوله ها در سرتان خواهد پیچید. این محدوده تیراندازی در نزدیکی ورودی شرقی این شهر قرار دارد. خانه تیراندازی در زمین های مرتفع کنار جاده قرار دارد درحالیکه اهداف کنار تپه ای در طرف دیگر یک جاده پررفت و آمد قرار گرفته اند. فاصله بین این دو ۳۰۰ متر است.
درحالیکه این آرایش بسیار خطرناک به نظر می رسد، اما درواقع این محدوده تیراندزی کاملا امن است. یک دیوار بتنی ضخیم در نزدیکی خانه تیراندازی وجود دارد که منظره جاده را مسدود می کند و تیراندازان را از اینکه تصادفا به سمت جاده شلیک کنند بازمی دارد. زمین های تیراندازی مثل این در سوئیس چیز عجیبی نیستند. در مرز سوئیس و آلمان هم چنین چیزی وجود دارد و یک جاده و یک مزرعه گاوچرانی بین تیراندازان و اهداف وجود دارد. احتمالا بسیاری دیگر هم وجود دارند.
سوئیس فرهنگ لیبرالی درباره تفنگ دارد و یکی از کشورهایی است که بیشترین تعداد مالکان اسلحه را دارد اما جای تعجب است که جرم و جنایت های خیابانی همراه با اسلحه در این کشور بسیار کم است. یکی از دلایل کم بودن نرخ جرم و جنایت در سوئیس باوجود رایج بودن اسلحه، فرهنگ مسئولیت پذیری و امنیت است که در جامعه ریشه دارد و نسل به نسل منتقل شده است. تیراندازی یک ورزش محبوب ملی در سوئیس است. انجمن ورزش های تیراندازی سوئیس ۳۰۰۰ باشگاه و ۱۵۰۰۰ عضو را در این کشور اداره می کند. کودکانی که به ۱۲ سال رسیده باشند به گروه های تیراندازی جوامع محلی خود ملحق می شوند و تیراندازی یاد می گیرند. تعداد زیادی از تفنگ های اشخاص غیرنظامی درواقع سلاح های نظامی است که زمانی که تحت خدمت نظام اجباری بودند برای آن ها صادر شده است. هر شهروند مرد بین ۱۸ تا ۳۴ سال یک سرباز به حساب می آید و آن ها اجازه دارند سلاح اختصاص داده شده به خودشان را به خانه ببرند. ارتش شبه نظامی قدرتمند سوئیس توانست در طول جنگ جهانی دوم هیتلر را دور نگه دارد و کشورهای همسایه را از تهاجم به قلمرو این کشور حفظ کند. در امریکا ماکیت اسلحه در مورد دفاع از خود است درحالیکه در سوئیس از نظر حفظ وطن و امنیت ملی است.
جاده ای که از میان میدان تیراندازی عبور می کند!
جاده ای که از میان میدان تیراندازی عبور می کند!
جاده ای که از میان میدان تیراندازی عبور می کند!
جاده ای که از میان میدان تیراندازی عبور می کند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج