۴۱۷۲۰۱
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

امام‌جمعه ایلام:

«مرگ بر آمریکا» نباید از زبان ملت قطع شود

‌امام‌جمعه ایلام با بیان اینکه فریاد «مرگ بر آمریکا» نباید از زبان ملت ایران قطع شود، افزود: آمریکا همیشه می‌خواهد با آن خوی استکباری‌اش با دنیا رابطه داشته باشد.

خبرگزاری ‌ایسنا: حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدنقی لطفی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ایلام اظهار کرد: مهم‌ترین مناسبتی که در کشور داشتیم سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام، روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش‌آموز بود و نباید فراموش کرد که ۱۳ آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که هر ساله ملت ایران بر آن اهتمام جدی دارند.

وی مبارزه با استکبار را میراث بزرگ امام راحل (ره) دانست و افزود: ملت ایران باید همواره در مقابل آمریکا که همیشه نسبت به ایران و نظام اسلامی از هر جنایتی کوتاهی نکرده بایستد و فریاد «مرگ بر آمریکا» از زبان این ملت قطع نشود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با اشاره به اینکه در کشور، جریان‌ها و شخصیت‌هایی هستند که در راستای تضعیف شعار مرگ بر آمریکا و ارتباط با آمریکا گام بر می‌دارند، عنوان کرد: متاسفانه این افراد تحلیل‌های نادرستی دارند و می‌گویند که ما باید با کدخدای جهان کنار بیاییم. این افراد عملکرد آمریکا را نمی‌بینند و فراموش کرده‌اند که آمریکا همیشه می‌خواهد با آن خوی استکباری‌اش با دنیا رابطه داشته باشد.

لطفی با بیان اینکه این افراد در داخل کشور می‌گویند که چرا باید شعار مرگ بر آمریکا سر دهیم؟ تصریح کرد: رساترین فریاد امام‌خمینی (ره) این است که هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید که متاسفانه ما در دولت اصلاحات دیدیم که اعلام شد پرچم آمریکا آتش زده نشود که در همان ایام، ایران از سوی آمریکا به عنوان محور شرارت معرفی شد.

وی ادامه داد: در سخنرانی اخیر وزیر امور خارجه آمریکا در یکی از دانشگاه‌های آمریکا اعلام شده که ما بعد از برجام تحریم‌های دیگری را علیه ایران اعمال کردیم که ما در جریان توافق هسته‌ای با کشورهای پنج به اضافه یک تاسیسات هسته‌ای مان را نیز در برخی از قسمت‌ها تعطیل کردیم ولی آیا در قبال این کار چیزی به دست آوردیم؟

امام‌جمعه ایلام با اشاره به اینکه ما می‌بینیم که بعضی از افرادی که طرفدار دولت تدبیر و امید هستند بعد از گذشت ۳ سال به این واقعیت اعتراف دارند که دولت برای اشتغال جوانان کاری نکرد، افزود: دولت تدبیر و امید در عرصه اقتصاد هیچ موفقیتی نداشت.

لطفی با تاکید بر اینکه برخی‌ها حل مشکلات اقتصادی کشور را معطوف به اجرای برجام می‌دانستند، اظهار کرد: متاسفانه برجام هم مشکلی از مشکلات اقتصادی دولت حل نکرد و این اقتصاد بیمار ما را بیمارتر کرد و ما باید فراموش نکنیم که رهبری معظم انقلاب فرمودند که مشکلاتمان را باید خودمان حل کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ما دیرینه است و هنوز از ما کینه دارد، تصریح کرد: امیدواریم دولتمردان و دستگاه سیاست خارجی ما به توصیه‌های رهبری توجه کنند و راه نفوذ دشمن را سد کنند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن اربعین هستیم و در روزهای آینده شاهد حضور میلیونی زائران عتبات‌عالیات در استان خواهیم بود، گفت: مردم باید با انگیزه الهی و ولایی، خود را برای پذیرایی از زائران امام حسین (ع) آماده سازند.

امام‌جمعه ایلام در پایان تاکید کرد: زائران حسینی برای حضور در کنگره بزرگ اربعین باید حتما با گذرنامه و ویزا به مرز بین‌المللی مهران مراجعه کنند، چرا که افرادی که مراحل قانونی خروج از کشور را طی نکرده باشند، نمی‌توانند از کشور خارج شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      نه شرقی نه غربی ( امام ره)امیدوارم بان نقطه از شکوفایی وخودکفایی برسیم که ا
      ز روی قدرت وبا صدای رسا مرگ بر امریکا ،مرگ بر شوروی،مرگ بر انگلیس سردهیم انساالله

    • amir sinaky

      مرگ بر شوروی

    • ناشناس

      آمریکا شیطان پیر است و انگلستان روباه پیر و در سراسر تاریخ کشورمون خباثت ها و ظلم هاشون مشهوده و باید همه مردم و جوانان کشورمون بدونن که دشمن دشمنیش تموم نمیشه فقط ممکنه از در دوستی وارد بشه تا ضربه ی مهلکتری رو بزنه . اینم از روی احساسات و یا چیز دیگه نمیگم کمی تامل تو گذشته یا اصن گذشته هم نه همین چند سال اخیر میبینیم امریکا و انگلیس با تک تک ایرانی ها دشمنن .

    • پژمان

      به قول دوستمون. انشا...به امید رسیدن به اون نقطه ای که اوج شکوفایی ایران واوج رسیدن بر مرگ کامل دنیا باشه.باشد تا رستگار شویم....

    • آرش آریایی

      میشه بفرمایی چرا دیدگاه بنده رو چاپ نکردی؟
      همه جا سانسور،همه جا سیاسی بازی!
      دیگه هرگز پیام هاتون رو نمیخونم...

    • بدون نام

      بزارین ی بارم مردم امریکا مارو ب ........ حساب کنن بگن مرگ بر ایران،،،ک چی؟تا کی؟خسته شدیم،،ما فقط زر میزنیم،،امریکام فقط کافیه حرف بزنه،،عمل نه،فقط حرف،،پول ما ارزش پول ما نابود میشه،،،ثابت شده ست....متاسفم برا خودم ک ایرانی هستم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج