۴۱۷۲۴۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ویسی: تماشاگران ما را سورپرایز کردند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:تماشاگران ما را سورپرایز کردند و بازی سختی را بردیم، سپاهان و اصفهان لیاقت دارند که چنین ورزشگاهی را داشته باشند

خبرگزاری فارس: عبدالله ویسی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل پارس جنوبی در جام حذفی، در نشست خبری گفت: درگذشت منصورپورحیدری را تسلیت می‌گویم. او از افتخارات فوتبال ما بود. به اصفهان و اصفهانی‌ها به خاطر ورزشگاه نقش جهان تبریک می‌گویم. تماشاگران ما را سورپرایز کردند و بازی سختی را بردیم. سپاهان و اصفهان لیاقت دارند که چنین ورزشگاهی را داشته باشند. بازی سنگینی بود که باید صعود می‌کردیم و امیدوارم که مرحله بعدی هم پیروز شویم.

ویسی در مورد شانس قهرمانی و صعود تیم‌ها گفت: حذفی خوبی اش این است که هر مرحله تعداد تیم‌ها کاهش پیدا می‌کند و انرژی‌تان برای برد بیشتر می‌شود. بازی با تیم‌های پایین‌تر از لیگ برتری سخت‌تر است. مرحله بعدی هم خوشبختانه یا متاسفانه با یک تیم لیگ یکی بازی داریم که بازی سختی در خانه آنها داریم. همانقدر که ۱۶ تیم برای مرحله بعدی و قهرمانی شانس دارند ما هم شانس داریم. شادابی و نشاط در قلب سپاهانی‌هاست تا بتوانیم مردم را ان‌شالله خوشحال کنیم.

وی در مورد اینکه در این مسابقه تحت فشار قرار گرفتید، گفت: تحت فشار نبودیم و بازی را کنترل کردیم. هیچ موقعیت گلی به حریف ندادیم. دروازه‌بان ما اگرچه جوان است شاید هیچ مربی او را در فهرست ۱۸ نفر هم نمی‌اورد ما داریم یک دروزاه‌ بان جدید به فوتبال معرفی می‌کنیم هرچند دروازه او خیلی تحت فشار قرار نگرفت و تهدید نشد.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه چرا امروز شجاع خلیل زاده و میلادسرلک بازی نکردند، گفت: امروز حامد به جای میلادبازی کرد. هر وقت نیاز باشد آنها برمی‌گردند و کمک می‌کنند. قرار بود میلاد سرلک و شجاع را استراحت بدهیم.

ویسی در مورد اینکه شجاع خلیل‌زاده به خاطر انتشار یک پست در حمایت از هادی عقیلی منتشر کرده و از فهرست ۱۸ نفره قرار نگرفته گفت: اصلا چنین چیزی نیست ما از یک هفته قبل برنامه ریزی می‌کنیم. برای فهرست ۱۸ نفره اگر می شد ممکن بود از دو سه بازیکن دیگر در فهرست ۱۸ نفره استفاده کنیم و این مساله خطرناک می‌شد.

وی در مورد جو ورزشگاه نقش جهان و حضو رهواداران گفت: فوق العاده بود یاد زمان خودم افتادم در ورزشگاه ۲۲ بهمن، فهمیدیم عدم حضور تماشاگر فقط فاصله زیاد و مسافت بود. احساساتی در رختکن صحبت کردم و گفتم حداقل یک جام باید تحویل هواداران بدهیم یا تیم را آسیایی کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج