اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۷۵۴۱
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

«ستایش» از بیمارستان به بهزیستی رفت

دیدن تصویر کودکی که تمام بدن و صورتش با آتش سیگار سوزانده شده بود، در این چند ماه به قدری در رسانه‌ها و فضای مجازی دست به دست شد که حالا دیگر هر فردی «ستایش» را می‌شناسد. این کودک طی یک تماس نگران‌کننده از سوی مأموران بهزیستی در حالی پیدا شد که تمام بدن و صورتش دچار سوختگی شده و حتی دست و پایش هم شکسته بود.

ایران نوشت: دیدن تصویر کودکی که تمام بدن و صورتش با آتش سیگار سوزانده شده بود، در این چند ماه به قدری در رسانه‌ها و فضای مجازی دست به دست شد که حالا دیگر هر فردی «ستایش» را می‌شناسد. این کودک طی یک تماس نگران‌کننده از سوی مأموران بهزیستی در حالی پیدا شد که تمام بدن و صورتش دچار سوختگی شده و حتی دست و پایش هم شکسته بود.
عامل این اتفاق دردناک البته کسی نبود جز پدر و مادر معتاد «ستایش» که در وضعیت نامناسبی او ر‌ا در خانه رها کرده و گریخته بودند. مأموران البته او را بلافاصله به بیمارستان علی‌ابن ابیطالب(ع) منتقل کردند و حالا آن‌طور که «عباس صادق‌زاده»، مدیر کل بهزیستی کرمان به «ایران» خبر می‌دهد وضعیت جسمی و روحی ستایش نسبت به قبل بهتر شده و او هم‌اکنون به بهزیستی سپرده شده است.صادق‌زاده با بیان اینکه ناپدری این کودک ، متهم اصلی این پرونده به شمار می‌رود و در حال حاضر متواری است، گفت: بر اساس تحقیقات ما ممکن است این فرد ناپدری ستایش نباشد زیرا گزارش‌ها نشان می‌دهد هیچ‌گونه ارتباطی با خانواده آنها نداشته است اما همچنان تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد و فعلاً نمی‌توان نظر قطعی را اعلام کرد.او بیان کرد: پیگیری‌ها در خصوص مسائل درمانی ستایش ادامه دارد چراکه متأسفانه سوختگی‌ها و شکستگی‌های او در طول یک سال ایجاد شده و زمان زیادی برای درمان آن نیاز است.
همچنین تیم‌های مددکاری و روانشناسی ما هم در حال پیگیری وضعیت روحی ستایش هستند زیرا این کودک به خاطر شکنجه‌های متوالی مورد آسیب روحی شدیدی قرار گرفته است.وی افزود: طبق آخرین گزارشی که از سوی پزشکان اعلام شده، دست این کودک نیاز به عمل جراحی دارد. متأسفانه دست ستایش در گذشته به دلایلی شکسته و به صورت خود به خود جوش خورده است، اما استخوان آن کج شده و نیاز به جراحی دارد لذا براساس شرایط روحی و جسمی کودک قرار شد بعد از بهبودی شرایط جسمی ستایش جراحی آغاز شود.وی از پیگیری مددکارهای بهزیستی برای پیدا کردن اقوام نزدیک ستایش خبر داد و گفت: در حال پیگیری هستیم تا اگر خانواده این کودک شرایط نگهداری او را دارند سرپرستی ستایش را به آنها بدهیم.
وی اظهار داشت: در طی این مدت خانواده‌های بسیاری از شهرهای مختلف تماس گرفتند و تقاضا کردند که سرپرستی این کودک را بپذیرند اما این اقدام در حال حاضر امکانپذیر نیست، چراکه حکمی مبنی بر عدم صلاحیت مادر او توسط دادگاه صادر نشده است. ما هم به‌عنوان نماینده دولت ترجیح می‌دهیم ابتدا به کارهای درمانی کودک رسیدگی و سپس این مسائل را بررسی کنیم.صادق‌زاده با اشاره به اینکه بر اساس آخرین گزارش هنوز مادر کودک به او سر نزده است، گفت: مادر ستایش باردار است و متأسفانه اعتیاد شدیدی دارد که با توجه به این موضوع کودک او در معرض آسیب‌های مختلف قرار می‌گیرد اما مددکارها در حال پیگیری برای راضی شدن او به ترک اعتیاد هستند. هرچند که او رضایتش را اعلام کرده ولی هنوز تصمیم خود را برای ترک نگرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طوطی

      خانم باردارم تشریف دارن……!!!!یه طفل معصوم دیگه رو میخاد بدنیا بیاره,,,

      خدایا شکرت به چه کسایی بچه میدی،بهزیستی بهتر از هر جای دیکه هست واسه ستایش……

    • بدون نام

      به ستایش خوب رسیدگی کرده نوبت دومیه باید یه جوری عاطفه ی مادریشو خرج کنه دیگه

    • بدون نام

      بنظرم نباید بچه رو دست مادرش بدن اون بچه که تو شکم داره رو هم باید ازش بگیرن چون لیاقت نگهداری نداره

    • بدون نام

      این مادر اگه به حیوون خداهم نگاه کنه میبینه حتی حیوون تاپای جونش از بچش نگهداری میکنه البته اگه نعشگی بذاره

    • سمیه

      وقتی تا الان عرضه نداشت بچشو نگه داره، وقتی اعتیاد شدید داره، وقتی این بلا سر بچه معصومش اومد و کاری نکرد، از این به بعد میخواد خوب شه؟؟؟!!!
      درضمن تو خبرهای قبلی نوشته بودین ناپدریش تو زندان بود و هم بنداش میخواستن بکشنش و بردنش انفرادی، الان میگین احتمالا ناپدریش نیست و الان متواریه؟؟؟

    • بدون نام

      هنوز مادرش تماس نگرفته!!! طفلی رو دوباره میخوان بدن دست مادرش!!! اره خوب شما ک نسوختین بایدم دنبال مادرش باشی گور بابای ستایش!!!

    • طوطی

      این همون ستایش بود که ناپدریش رو تو زندان میخاستن بکشن ها همون که از ترس اینکه مبادا بکشنش فرستادنش قرنطینه!!الان ناپدری ستایش متواری میباشد…!!!!

      خوب میزارنمون سر کار بااین خبراشون هاااا،

    • یک زن

      خدایا شکرت به کیا بچه میدی
      به اوناهم که میخوان فک کنم ی بیلاخ نشون میدی
      هه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج