۴۱۷۵۹۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«دختری با خالکوبی اژدها» کارگردانش را پیدا کرد

فده آلبارز فیلمساز اروگوئه‌ای که اخیرا فیلم موفق «نفس نکش» محصول کمپانی «سونی» را بر پرده سینماها داشته، گزینه نخست استودیوی هالیوودی برای کارگردانی دنباله بعدی «دختری با خالکوبی اژدها» است.

وب‌سایت آی ‌سینما: فده آلبارز فیلمساز اروگوئه‌ای که اخیرا فیلم موفق «نفس نکش» محصول کمپانی «سونی» را بر پرده سینماها داشته، گزینه نخست استودیوی هالیوودی برای کارگردانی دنباله بعدی «دختری با خالکوبی اژدها» است. رونی مارا که در فیلم دیوید فینچر در نقش شخصیت اصلی ظاهر شده بود این‌بار هم حضور خواهد داشت. استیون نایت فیلمنامه «دختری در تار عنکبوت» را با همکاری اسکات رودن، امی پاسکال، الیزابت کانتیلن و الی بوش نوشته است.
«دختری با خالکوبی اژدها» کارگردانش را پیدا کرد

به گزارش «ورایتی»، این فیلم براساس رمان جدید دیوید لاگرکرانتس روزنامه‌نگار و نویسنده سرشناس سوئدی جلوی دوربین می‌رود. بعد از مرگ استیگ لارسن نویسنده رمان اصلی «دختری با خالکوبی اژدها» در سال ۲۰۰۴، لاگرکرانتس امتیاز این مجموعه داستانی را به دست آورد.

در رمان لاگرکرانتس که سال ۲۰۱۵ منتشر شده، سالاندر (با بازی مارا) با همکاری روزنامه‌نگاری به نام «میکایل بلومکویست» وارد دنیای زیرزمینی و بی‌رحم جاسوس‌ها، مجرمین سایبری و ماموران دولتی می‌شود؛ کسانی که حاضرند برای محافظت از رازهایشان به راحتی مرتکب آدمکشی شوند. در فیلم قبلی، دنیل کریگ بازیگر نقش مامور ۰۰۷ در چهار فیلم اخیر «جیمز باند» در نقش مقابل مارا ظاهر شده بود.

سونی بعد از خرید امتیاز نسخه سینمایی این رمان در سال ۲۰۱۵، جزو اولویت‌های این کمپانی قرار گرفت و بلافاصله از نایت دعوت شد تا کار اقتباس از کتاب را به عهده بگیرد.

آلبارز ۳۸ ساله فیلم ترسناک «نفس نکش» را با بودجه‌ای حدود ده میلیون دلار جلوی دوربین برد و استقبال سینماروهای سراسر دنیا فروش جهانی فیلم را به بیش از ۱۵۰ میلیون دلار رساند. در حال حاضر، دنباله «دختری با خالکوبی اژدها» در مرحله پیش‌تولید به سر می‌برد و انتظار می‌رود از سال میلادی جدید، فیلمبرداری اصلی آغاز شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج