۴۱۷۷۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آذری: کی‌روش به کیفیت مظاهری واقف است

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: رشید مظاهری دروازه بان خوبی است که امیدواریم در سایه حفظ کیفیت و درخشش در ذوب آهن به حقش در ابعاد ملی هم برسد.

ورزش سه: سعید آذری در گفتگو با ما اظهار داشت: خوشبختانه با وجود اینکه تیم فوتبال اکسین بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت، بچه ها بازی را کنترل کردند و در نهایت توانستند با ارائه یک بازی هوشمندانه و حرفه ای به مرحله بعدی صعود کنند.

آذری ادامه داد: از کادر فنی و بازیکنان تیمم تشکر می کنم که با تمرکزی بالا و با نهایت تعهد رفتار می کنند. آنها توانسته اند در ۴ بازی اخیر ۳ برد ارزشمند را ثبت کنند و امیدوارم در سایه ادامه این روند و تقویت تیم بتوانیم در ادامه رقابت ها با قدرت به پیش رویم.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد عملکرد رشید مظاهری در این بازی گفت: همه بازیکنان تیم زحمت کشیدند. خوشبختانه تیم همدل و یکدستی داریم که در آن رفاقت و تلاش حرف اول را می زند. رشید مظاهری روز قبل از بازی به تیم اضافه شد و خوشبختانه نمایش بسیار خوبی مقابل تیم فوتبال اکسین داشت. او یک دروازه بان آماده و بسیار خوب است که مطمئناً با انتخاب هوشمندانه کادر محترم تیم ملی به اردو دعوت شده است.

آذری در مورد مظاهری ادامه داد: کادر فنی تیم ملی بهترین افرادی هستند که می توانند در مورد شرایط بازیکنان تیم ملی نظر دهند و من مطمئن هستم کی روش و دستیارانش به خوبی به کیفیت بازی رشید مظاهری واقف هستند.

وی در پایان اظهار داشت: بازیکنان ما روز به روز بهتر می شوند و ایمان دارم با ادامه این روند بار دیگر ملی پوشان بیشتری از ذوب آهن در تیم ملی خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج