۴۱۸۴۴۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بابک حمیدیان؛ پر استعداد و پر کار

بابک حمیدیان در دو سال گذشته، سال‌های پرکاری را از سرگذرانده و به نظر می‌رسد با توجه به روندی که امسال در پیش گرفته با حضور در چهار فیلم سینمایی، بازهم همین روند را حفظ خواهد کرد.

وب‌سایت آی سینما: بابک حمیدیان در دو سال گذشته، سال‌های پرکاری را از سرگذرانده و به نظر می‌رسد با توجه به روندی که امسال در پیش گرفته با حضور در چهار فیلم سینمایی، بازهم همین روند را حفظ خواهد کرد. او سال گذشته با سه فیلم در جشنواره فیلم فجر حاضر شد و امسال ممکن است چهار فیلم با بازی او در جشنواره رونمایی شوند. از جمله این فیلم‌ها «کاناپه» کیانوش عیاری و «ماجرای نیم‌روز» محمدحسین مهدویان هستند که اگر آماده شوند، از فیلم‌های مهم جشنواره سی و پنجم خواهند بود.

بابک حمیدیان از سال ۱۳۸۲ پس از حضور در اولین فیلمش یعنی «مزرعه پدری» رسول ملاقلی‌پور تا کنون، چهل فیلم را در کارنامه هنری خود ثبت کرده و البته در این مدت در تلویزیون نیز در سریال‌هایی چون «بیمار استاندارد» و «به کجا چنین شتابان» و... ظاهر شده است؛ به طور کلی می‌توان او را جزو بازیگران پرکار سینما دانست، اما نکته جالب در کارنامه او پرکاری سه سال اخیر است.
بابک حمیدیان؛ پر استعداد و پر کار

حمیدیان دو سال گذشته بیشتر از دیگر سال‌های حضورش در سینما فعال بوده و امسال نیز همین روند را حفظ کرده است. او سال ۱۳۹۳ را با شش فیلم سینمایی و یک تله فیلم پشت سرگذاشت. فیلم‌هایی چون «استراحت مطلق» ساخته عبدالرضا کاهانی، «روباه» بهروز افخمی، «شکاف» کیارش اسدی‌زاده، «مرگ ماهی» روح‌الله حجازی، «من دیه‌گو مارادونا هستم» بهرام توکلی و «نیم‌رخ‌ها» ساخته ایرج کریمی.

پرکاری حمیدیان در این سال درست بعد از گرفتن سیمرغ بهترین نقش مکمل مردم از جشنواره فجر مشترکا برای «چ» و «رستاخیز» اتفاق افتاد، اما این بازیگر با حضور در پروژه‌های متفاوت از حضور فعالش در فیلم‌های سینمایی کم نکرد.

او سال گذشته نیز در چهار فیلم سینمایی دیگر از جمله «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، «سیانور» بهروز شعیبی، «آبجی» مرجان اشرفی‌زاده و «هیهات» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی حضور یافت و فرصت کرد به جز بازی در تله فیلم «داستان خانواده فرشچی» در سریال نوروزی «بیمار استاندارد» ساخته بهرام توکلی نیز حضور بیابد. البته با پذیرفته نشدن «آبجی» در جشنواره فجر حمیدیان با سه فیلم در جشنواره فجر حاضر شد.

نگاهی به پروژه‌هایی که حمیدیان این‌روزها درگیر آن‌هاست نشان می‌دهد او امسال نیز موفق شده جزو پرکارترین بازیگران مرد سینمای ایران باقی بماند. این بازیگر که در حال حاضر در تئاتر «می‌سی‌سی نشسته می‌میرد» به کارگردانی همایون غنی‌زاده ایفای نقش می‌کند، بازی در دو فیلم سینمایی «خرگیوش» به کارگردانی مانی باغبانی و «سهیلا» محمد غفاری را به پایان برده و به تازگی مقابل دوربین فیلم «کاناپه» ساخته کیانوش عیاری رفته و قرار است به زودی با پروژه «ماجرای نیم‌روز» محمدحسین مهدویان نیز همراه شود.

با این حساب احتمال دارد او در جشنواره امسال نیز مانند جشنواره سی‌وسوم با چهار فیلم حضور داشته باشد که باید دید می‌تواند این‌بار توجه داوران را به خود جلب کند یا نه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج