۴۱۸۶۰۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

دورخیز دنزل واشنگتن برای اسکار سوم

اقتباس سینمایی دنزل واشنگتن از نمایشنامه‌ی «حصار‌ها / Fences» توانسته توجهات زیادی را جلب کند و از حالا به عنوان بخت‌های اصلی اسکار شناخته می‌شود. مسئله‌ای که با توجه به منبع اقتباس مطرحش جای تعجب چندانی ندارد.

وب‌سایت فیلم نت نیوز: اقتباس سینمایی دنزل واشنگتن از نمایشنامه‌ی «حصار‌ها / Fences» توانسته توجهات زیادی را جلب کند و از حالا به عنوان بخت‌های اصلی اسکار شناخته می‌شود. مسئله‌ای که با توجه به منبع اقتباس مطرحش جای تعجب چندانی ندارد.

نمایشنامه‌ی «حصار‌ها» نوشته‌ی آگوست ویلسون موفق به دریافت جایزه‌ی پولیتزر شده و طی دو اجرایی که در برادوی داشته، جوایز تونی متعددی را به ارمغان آورده.
دورخیز دنزل واشنگتن برای اسکار سوم

فیلم «حصارها» شنبه برای سینماگران به نمایش درآمد و افرادی شامل کمیته‌ی اعلام نامزدی صنف بازیگران، رأی‌دهندگان آکادمی و اصحاب مطبوعات به تماشای آن نشستند. واشنگتن در جلسه‌ی پرسش و پاسخی که بعد از نمایش فیلم با حضور دیگر بازیگران فیلم از جمله وایولا دیویس برگزار شده بود گفت: «آگوست ویلسون یک شاهکار نوشته. این یکی از بهترین نمایشنامه‌هایی است که تا به حال نوشته شده». واشنگتن خودش قبل از اینکه کارگردانی نسخه‌ی سینمایی آن را آغاز کند، در اجرای تئاتری از آن هم به ایفای نقش پرداخته بود.

با اینکه تا انتشار رسمی نقد و نظر‌ها درباره‌ی فیلم باید تا ماه دسامبر صبر کرد، ولی از حالا می‌شود حدس زد که دنزل واشنگتن از بخت‌های اصلی نامزدی اسکار به حساب بیاید. واشنگتن یک بازی به شدت چند لایه و پیچیده در فیلم ارائه داده که ممکن است بهترین نقش‌آفرینی نقش عمرش باشد.

دنزل واشنگتن تا امروز موفق به دریافت دو جایزه‌ی اسکار شده و اگر بتواند با «حصار‌ها» اسکار سومش را هم به خانه ببرد، در کنار بازیگرانی چون اینگرید برگمن، والتر برنان، دنیل دی لوییس، کاترین هیپورن، جک نیکلسون و مریل استریپ قرار خواهد گرفت.

«حصارها» پس از «مناظره‌کنندگان بزرگ» و «آنتوان فیشر» سومین تجربه‌ی پشت دوربین دنزل واشنگتن است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج