۴۱۸۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

كرمي‌راد: اسرائيل دست از پا خطا نكند

۳ ميليون آواره تحویل اسرائیل می دهیم!

عضو كميسيون سياست خارجي و امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي گفت: اگر اسرائيل بخواهد عليه ما دست از پا خطا كند، تلاويو را ويران مي‌كنيم و فقط در لحظه اول بين ۲ تا ۳ ميليون آواره را بر روي دست اسرائيل خواهيم گذاشت

محمد كرمي‌راد عضو كميسيون امين ملي و سياست‌خارجي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس با بيان اينكه راهبرد و استراتژي جمهوري اسلامي ايران يك راهبرد دفاعي است، گفت: ما استفاده از جنگ‌افزارهاي مدرن را عامل بازدارندگي و دفاع مي‌دانيم اما در صورت تهاجم از سوي هر كشوري عليه ايران، تاكتيك و روش ما هجومي خواهد بود.

نماينده مردم كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: هم‌اكنون دنيا مي‌داند كه جمهوري اسلامي ايران، يك قدرت موشكي بزرگ در منطقه خاورميانه محسوب مي‌شود و ما آمادگي مقابله به هر نوع تجاوزي را داريم.

وي با اشاره به اينكه برگزاري رزمايش پيامبر اعظم ۶ براي كشورهاي منطقه پيام صلح و دوستي را در بر داشت، گفت: جمهوري اسلامي ايران، آن چيزي كه آمريكا و اسرائيل مدعي هستند عليه ايران بر روي ميز خود قرار داده‌اند را نيز رصد كرده و براي آن تدبيرهاي بزرگي را انديشيده است.

كرمي راد افزود: اگر اسرائيل بخواهد عليه ما دست از پا خطا كند، تلاويو را ويران مي‌كنيم و فقط در لحظه اول بين ۲ تا ۳ ميليون آواره را بر روي دست اسرائيل خواهيم گذاشت.

وي تأكيد كرد: اين پاسخ ما در حالي خواهد بود كه هر پايگاهي هم در منطقه كه از آن عليه ما اقدامي انجام شود، براي ما به مثابه دشمن محسوب شده و هدف قرار مي‌گيرد.

اين عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي همچنين با بيان اينكه ما در مقابل برخي فناوري‌ها كه گفته مي‌شود آمريكا يا برخي كشورهاي ديگر در آنها داراي پيشرفت‌هايي هستند نيز تدابير لازم را براي دفاع و مقابله انديشيده‌ايم، گفت: پيام رزمايش بزرگ پيامبر اعظم ۶ بيش از هرچيز به برخي كشورهاي منطقه بود كه پايگاه‌هاي نظامي خود را در اختيار آمريكا قرار داده‌اند.

كرمي راد در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود با بيان اينكه طبق استانداردهاي بين‌المللي هر كشوري كه داراي ۵ دانش استراتژيك هسته‌اي، هوا فضا، بيوتكنولوژي، نانوتكنولوژي و فناوري ديجيتال باشد؛ از يك قدرت ملي به منطقه‌اي و سپس به يك قدرت فرامنطقه‌اي تبديل مي‌شود، گفت: كشور جمهوري اسلامي ايران هم‌اكنون هر ۵ فناوري ياد شده را در اختيار دارد و همين امر سبب شده است كه آمريكا به بهانه‌هاي مختلفي مثل انرژي هسته‌اي، حقوق بشر و ... در جهت مقابله با ما تلاش كند.

نماينده مردم كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه برد بيش از ۲ هزار كيلومتر موشك شهاب ۳ ايران داراي پيام‌هاي گوناگوني در چارچوب سياست‌هاي دفاعي جمهوري اسلامي ايران است خاطرنشان كرد: استكبار جهاني تجربه جنگ‌هاي ۳۳ روزه و ۲۲ روزه در لبنان و غزه را از ياد نبرده است. و اين در حالي است كه كشوري مانند جمهوري اسلامي ايران داراي قدرتي بينهايت بيشتر است و طبيعتاً عوامل بازدارندگي ايران مي‌تواند بسيار كشنده‌تر باشد.

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

3 ميليون آواره تحویل اسرائیل می دهیم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج