۴۱۹۰۶۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حقیقی: جواب اعتماد مهاجری را می‌دهم

هافبک تیم فوتبال پدیده گفت: قرارداد من با پدیده مشروط نیست و آمده‌ام تا توانایی‌های خودم را به بهترین شكل به اثبات برسانم.

خبرگزاری میزان: رضا حقیقی در مورد پیوستنش به تیم فوتبال پدیده اظهار داشت: بعد از مصدومیت طولانی مدتی كه در بازگشت از تایلند داشتم و از مدت تعیین شده هم بیشتر طول كشید چند پیشنهاد از لیگ یک داشتم اما نمی‌خواستم به جز لیگ برتر فكر كنم.

وی افزود: در مورد پدیده هم باید بگویم بحث آن از ماه رمضان و قبل از شروع لیگ آغاز شد. با رضا مهاجری صحبت كردم و گفت صددرصد تو را می‌خواهم اما با توجه به شكایتی كه بابت ندادن پولت از پدیده كرده بودی بهتر است اوضاع را خودت درست كنی آن موقع اولین نفری هستم كه خواستار جذب تو می‌شوم. یک مقدار این موضوع زمان برد اما خوشحالم كه در خدمت تیم پدیده هستم و ۲۰ روزی است كه قرارداد خودم را با آنها امضا كرده‌ام.

هافبک تیم فوتبال پدیده در مورد اینكه گفته می‌شود قرارداد او با پدیده مشروط است و آیا بازهم می‌تواند به روند خوب گذشته‌اش در این تیم برگردد، گفت: همیشه در مورد من حرف زیاد بوده و در مقطعی هم كه در تایلند بودم مدام گفتند من از این تیم اخراج شده‌ام. اسناد و مدارک آن موجود است كه همه این حرف‌ها كذب بوده و هیچ پایه‌ای نداشته است.

وی ادامه داد: مطمئن باشید از خودم مطمئن بودم كه دوباره كار را با قدرت استارت زدم و اگر یک درصد می‌دانستم دیگر نمی‌توانم همان بازیكن سابق شوم كار را رها می‌كردم و به قولی كفش‌هایم را آوایز می‌كردم. من یک تشكر ویژه باید از شخص مهاجری و مدیریت باشگاه پدیده داشتم باشم كه به من دوباره اعتماد كردند و شک نكنید همه تلاش خودم را به كار خواهم بست تا جواب این اعتماد را به بهترین شكل بدهم.

حقیقی درباره وضعیت پدیده و اینكه آیا این تیم می‌تواند روند خوب گذشته‌اش را دوباره پیدا كند، گفت: پدیده فوتبال را زیبا و با كیفیت ارائه می‌دهد اما متاسفانه عدم نتیجه‌گیری‌ها باعث شده تا تیم برعكس بازی خوبی كه انجام می‌دهد نتایج لازم را كسب نكند.

وی ادامه داد: به نظرم با توجه به بدشانسی‌هایی كه بوده یک استرس كاذب در تیم به وجود آمده كه مانع بالا رفتن روحیه و خودباوری برای بردن شده است. بازی این تیم مقابل صبا را دیدم و امیدوارم این بردها همچنان تداوم داشته باشد چون پتانسیل بالانشینی در جدول را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج