۴۱۹۴۵۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ترافیک سنگین در مرزهای شلمچه و چذابه

رییس پلیس راه خوزستان از استقرار ۴۰ تیم در مرزهای شلمچه و چذابه به منظور هدایت زائران و کنترل ترافیک اربعین خبر داد.

رییس پلیس راه خوزستان از استقرار ۴۰ تیم در مرزهای شلمچه و چذابه به منظور هدایت زائران و کنترل ترافیک اربعین خبر داد.

سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد:‌ طرح کنترل ترافیک ویژه اربعین از ۱۵ آبان ماه در استان خوزستان آغاز و برای اجرای این طرح تا ۱۵ آذر ماه برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد:‌ در حال حاضر ۴۰ تیم پلیس راه در مرزهای شلمچه و چذابه و مسیرهای منتهی به این دو مرز مستقر شده‌اند. این تیم‌ها شامل نیروهای کمکی از قرارگاه مرکزی خوزستان و همچنین پاسگاه‌های کم‌تردد سطح استان که در مسیر تردد زائران قرار ندارند، به مرزها و مسیرهای منتهی به مرز اعزام و در این طرح به کارگیری شده‌اند.

دولتشاهی افزود:‌ همچنین تا ۲۴ ساعت آینده نیروهای کمکی از مرکز و استان‌های همجوار به خوزستان اعزام و در طول مسیر تردد زائران مستقر می‌شوند.

وی گفت:‌ هم اکنون نیروها در پاسگاه‌های مسیر سوسنگرد، خرمشهر ـ اهواز، اهواز ـ اندیمشک و اندیمشک ـ خرم‌آباد استقرار یافته‌اند. همچنین نیروهای کمکی پیاده پلیس راه از استان‌های همجوار به خوزستان اعزام شده و در نقاط حادثه‌خیز استان در مسیر زائران مستقر می‌شوند.

رییس پلیس راه خوزستان اظهار کرد:‌ این تیم‌ها به صورت محسوس و نامحسوس کار کنترل ترافیک و راهنمایی زائران را در نقاط پرتصادف و حادثه‌خیز مسیر زائران انجام می‌دهد.

وی افزود: در حال حاضر مشکلی در جاده‌های استان خوزستان وجود ندارد؛ تنها در مسیر اهوازـ خرمشهر ـ شلمچه و اهواز ـ سوسنگرد ـ چذابه شاهد تردد سنگین هستیم. با این وجود ترافیک روان است و مانعی در حرکت خودروها در این مسیرها وجود ندارد.

دولتشاهی گفت: ‌تردد زائران در مرزهای خوزستان از هفته گذشته آغاز شده و روز به روز حجم زائران در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: ترافیک هم در بخش خودروهای سبک و هم اتوبوسی، سنگین است ولی امسال پارکینگ‌های ایجاد شده و همچنین ایجاد جاده جدید چذابه از مشکلات ترافیکی مسیرهای منتهی به مرز کم کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج