۴۱۹۵۳۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

باران و برف تهران و ۵ استان را در بر گرفت

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور با بیان این که سامانه بارشی از ۲۴ ساعت گذشته وارد کشور شده است، گفت: این سامانه بارشی موجب شده تا باران و برف استان تهران، اصفهان، لرستان، سمنان، چهارمحال بختیاری و مرکزی را در بر بگیرد.

خبرگزاری تسنیم: احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که از روز گذشته وارد کشورمان شده برخی از استان‌های شمالی، غربی و مرکز کشور را در بر گرفته و رفته رفته استان‌های شمال شرق کشور را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: از عصر امروز (دوشنبه) شاهد افزایش ابر رعد و برق، رگبار و بارش باران در استان‌های اصفهان، لرستان، سمنان، چهارمحال بختیاری و مرکزی بوده‌ایم، که این بارش‌ها از ساعتی قبل استان تهران را در بر گرفته است.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: بارش‌ها در نواحی کوهستانی استان‌های تهران و سایر نقاط ذکر شده به صورت برف و در نقاط پایین‌ دست‌تر به صورت باران و رگبار خواهد بود.

وظیفه اظهار کرد: بارش باران و برف تنها تا شامگاه امشب در استان تهران به وقوع می‌پیوندد و از فردا سه‌شنبه شاهد هوای صاف و جوی نسبتاً پایدار در استان تهران و استان‌های مرکزی کشور خواهیم بود.

وی با بیان این که سامانه بارشی در طول ۲۴ ساعت آینده به سمت شمال شرق کشور حرکت می‌کند، گفت: سامانه بارشی که با خود باران و برف را به دنبال دارد در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه شمال شرق کشور و استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان را در بر می‌گیرد و رفته رفته از کشور خارج خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی عنوان کرد: از روز پنج‌شنبه جوی پایدار کشور را فراخواهد گرفت و شاهد آلودگی هوا ناشی از پدیده وارونگی دما در شهرهای صنعتی خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رها

      تهران شهر زیبای من

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج