۴۲۰۰۸۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دیدار ظریف با مسولان نهادهای ایرانی در لبنان

دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که به لبنان سفر کرده است، صبح امروز در جمع دیپلمات ها و مسئولان نهادهای ایرانی مستقر در لبنان حضور یافت.

خبرآنلاین: دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که به لبنان سفر کرده است، صبح امروز در جمع دیپلمات ها و مسئولان نهادهای ایرانی مستقر در لبنان حضور یافت.

ظریف طی سخنان کوتاهی در این جمع صمیمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رکن آبادی سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در لبنان به اهمیت لبنان و تحولات آن در منطقه اشاره کرد و افزود: اجماع گروههای لبنانی و توافق سیاسی بدست آمده در این کشور، اتفاق مهمی است که جز با خواست و اراده مردم و همه گروههای مختلف بدست نیامد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: لبنان مظهر مقاومت و پیروزی است. نقش حزب الله و رهبر مقاوم آن برادر عزیز جناب آقای سید حسن نصرالله به عنوان سمبل مقاومت موجب مباهات و افتخار همه ماست.

ایشان ضمن بیان این نکته که مردم مظلوم یمن و سوریه تاوان بازی مخرب سیاسی برخی کشورهای عصبانی در منطقه را می پردازند خاطر نشان ساخت:
همواره گفته ایم برجام برای ایران قدرت نیافرید بلکه موانع مهار قدرت ایران را کنار زد؛ از همین رو عده ای از کشورها از این وضعیت جدید نگران و عصبانی اند.

وزیر امور خارجه کشورمان مسئولیت کارگزاران روابط خارجی را یک مسئولیت تاریخی و خطیر دانست و افزود: باید از تمامی لحظه ها و فرصت ها بخوبی بهره برداری هوشمندانه و در جهت ثبات و پیشرفت در منطقه استفاده کرد.

وی در پایان تاکید کرد: در این مسیر وفاداری به آرمانهای امام راحل و اجرای فرامین مقام معظم رهبری راه گشای همه ماست تا بتوانیم وظیفه خود در شرایط حساس کنونی را به نتیجه برسانیم تا در برابر خدا و مردم خوب ایران شرمنده نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج