۴۲۰۵۴۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قابلیت چند پنجره به سری اکسپریا اکس می‌آید

سونی برنامه‌ای به نام Concept for Android دارد که طرفداران برند خود را به عنوان تستر بتا برای بررسی جدیدترین بیلدهایش پیش از عرضه عمومی آنها به کار می‌گیرد.

وب سایت تک شات: سونی برنامه‌ای به نام Concept for Android دارد که طرفداران برند خود را به عنوان تستر بتا برای بررسی جدیدترین بیلدهایش پیش از عرضه عمومی آنها به کار می‌گیرد. جای تعجب نیست که این شرکت مشغول کار بر روی یک بروزرسانی اندروید ۷ نوقا برای گوشی‌های سری اکسپریا اکس باشد و برخی از کاربران خوش شانس این شرکت توانسته‌اند از اولین پیش نمایش رابط کاربری جدید سونی استفاده کنند.
قابلیت چند پنجره به سری اکسپریا اکس می‌آید

این بروزرسانی شامل برخی تغییرات بصری و بهبود نوتیفیکیشن‌های نوقا است، ممکن است این تغییر به معنی نوتیفیکیشن‌های تعاملی باشد. قابلیت مشاهده چند پنجره به صورت همزمان نیز یکی دیگر از این تغییرات است، تغییری که در گوشی‌های ۵ اینچی اکسپریا ایکس و اکسپریا Performance کاربردی خواهند بود اما ممکن است در گوشی ۴.۶ اینچی اکسپریا X Compact چندان مفید باشد.


کاربران در این بیلد جدید به اپلیکیشن به نام InTouch دسترسی خواهند داشت که انتظار می‌رود کانال ارتباطی دو طرفه بین کاربران و تیم توسعه دهنده سونی باشد. کاربران می‌توانند از این اپلیکیشن به عنوان پلتفرمی برای پشتیبانی، شرکت در نظرسنجی‌ها و کمک به ارتقای محصولات آتی سونی استفاده کنند. البته نام انتخابی برای این اپلیکیشن چندان مناسب به نظر نمی‌رسد زیرا بسیاری از کاربران از در دسترس نبودن بخش موبایل سونی در ماه‌های اخیر گلایه کرده‌اند.

اگر تمایل دارید که در طرح Concept for Android شرکت کنید، باید مالک یکی از گوشی‌های اکسپریا اکس باشید و اپلیکیشن Concept Installer را دانلود کنید. سونی هنوز هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه عمومی این بروزرسانی ارایه نکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج