۴۲۱۴۶۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

افزایش ۳ برابری خدمات اورژانس در اربعین

سرپرست اورژانس کشور گفت: خدمات و امکانات اورژانس در اربعین امسال نسبت به سال گذشته، افزایش ۳ برابری داشته است.

خبرگزاری فارس: پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور امروز در نشست خبری وزیر بهداشت که در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها برگزار شد، اظهار داشت: امکانات و خدمات اورژانس کشور در اربعین امسال نسبت به سال گذشته، افزایش ۳ برابری داشته است.

وی افزود: در اربعین امسال ۲۲۰۰ پایگاه فوریت پزشکی با ظرفیت ۱۴ هزار نفر در مرزهای سراسر استان‌ها و مرزهای شلمچه، چذابه و مهران حضور دارد.

کولیوند درخصوص افزایش ظرفیت‌ بیمارستان‌ها در اربعین امسال، گفت: تخت‌های موجود در بیمارستان امام حسین(ع)، امسال از ۳۵ تخت به ۱۵۰ تخت رسیده است.

وی با اشاره به بازدیدش از وضعیت خدمات اورژانس در ایلام، اظهار داشت: در بیمارستان ایلام ۵ اتاق عمل، ۱۲ تخت سی‌سی‌یو و آی‌سی‌یو اضافه شده است.

سرپرست اورژانس کشور ادامه داد: در خارج از مرزها، صد نفر از اعضای هلال‌احمر، ۴ نفر از متخصصین بهداشت محیط، ما را در بهبود ارائه خدمات در اربعین امسال یاری می‌کنند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیری که در سامرا افتاد، گفت: اقداماتی که در بحث انتقال مصدومان این حادثه به بیمارستان‌ها انجام شد در نوع خودش بی‌سابقه بود که در این حادثه ۱۰۲ نفر از مصدومان کمتر از ۴۸ ساعت به داخل کشور بازگردانده شدند و ۸۸ نفر از آنها در ۱۱ بیمارستان کشور توزیع شدند و همچنین از مصدومین ملاقات‌هایی به عمل آمد و همچنان نیز وضعیت مصدومان را پیگیری می‌کنیم.

کولیوند ادامه داد: از ۱۰۲ مصدوم حادثه سامرا، ۵۱ نفر تاکنون مرخص شده‌اند و باقی مصدومان نیز شرایط جسمی خوبی دارند.

وی اضافه کرد: متاسفانه در فاصله بسیار کوتاهی دو حادثه در داخل و خارج از کشور داشتیم که اقدامات وزارت بهداشت در این زمینه نشان دهنده توانمندی این وزارتخانه در رسیدگی به مصدومان است.

سرپرست اورژانس کشور با اشاره به این حوادث افزود: یکی از این حوادث که در حله عراق رخ داد، ۱۹ مصدوم داشت که ۱۲ نفر از آنها از ساعت ۲۱ تا یک بامداد در اهواز بستری شدند که این امر نشان ‌دهنده سرعت ارائه خدمات پزشکی به مصدومان حادثه دیده است.

وی در پایان با بیان گلایه‌ای مطرح کرد: انتظار داریم باقی دستگاه‌ها از جمله پلیس نیز فعال‌تر شوند چرا که نقاط حادثه‌خیز در کشور مشخص است و تنها لازم است تا بخش‌های مختلف با وزارت بهداشت همکاری‌های لازم را انجام دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج