۴۲۱۹۱۱
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

یک جراحی پلاستیک نادر در چین

یک جراح پلاستیک در بیمارستانی در چین با موفقیت یک گوش جدیدِ ساخته‎شده از غضروف را بر روی بازوی بیماری که گوش راست خود را از دست‌ داده بود، رشد داد.

پرس تی وی: یک جراح پلاستیک در بیمارستانی در چین با موفقیت یک گوش جدیدِ ساخته‎شده از غضروف را بر روی بازوی بیماری که گوش راست خود را از دست‌ داده بود، رشد داد.

بیمار مذکور سال گذشته پس از یک تصادف وحشتناک رانندگی، گوش راست و شنوایی خود را از دست داد، اما اکنون بار دیگر هر دو را به دست می‌آورد.

در هنگام تصادف، گوش راست بیمار، که سنش اعلام نشده است، به طور کامل از صورت وی کنده شده بود. وی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرده بود که بعد از این حادثه همواره احساس می‌کرد یک فرد کامل نیست.

اما به‌تازگی دکتری در بیمارستان شهر شیان، مرکز استان شاآن‌شی در چین، از غضروف دنده‎های این بیمار استفاده کرده و گوش جدیدی برای وی ساخته است. دکتر گوا شوزونگ که دست به این عمل جراحی ابتکاری زده است، همان کسی است که در سال ۲۰۰۶ نخستین عملیات پیوند صورت را در چین اجرا کرد.
یک جراحی پلاستیک نادر در چین
یک جراحی پلاستیک نادر در چین
یک جراحی پلاستیک نادر در چین
دکتر گوا شوزونگ، یک جراح پلاستیک مطرح در چین است که برای نخستین بار یک گوش غضروفی را با موفقیت بر بازوی یک بیمار رشد داده است.

عمل جراحیِ در نظر گرفته‌شده برای بیمارِ بدون گوش، شامل سه مرحله بود. در مرحلۀ اول، دکتر گوا و همکارانش در زیر ساعد راست بیمار یک دستگاه ویژۀ بسط پوست تعبیه کردند. در مرحلۀ دوم، آن‌ها از غضروف دندۀ بیمار یک گوش جدید ساختند تا آن را در ساعد راست بیمار بکارند.

مرحلۀ سوم پس از رشد کامل این گوش جدید رخ داد و گروه پزشکی این گوش را از بازوی بیمار جدا کرده و با استفاده از فن بازپیوندیِ عروق، به سر وی پیوند زدند.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
یک جراحی پلاستیک نادر در چین
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باورنکردنیه واقعا.

    • بدون نام

      شاید 20ساله پیش من دقیقا فیلمی در همین مورد دیدم البته گوش را روی کمر موش درست کرده بودند چقدر هم چندش اور بود ، همچنین در آزمایشگاه درون ظرف مراحل شکل گیری گوش و بینی را نشان می داد که از سلولهای خود فرد ساخته شده و آماده پیوند بودند ، پس این دکتر اولین نیست

    • تراته

      فوق العاده است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج