۴۲۲۳۰۵
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

تریلر جدید فیلم Underworld: Blood Wars

جنگ بعدی دنیای زیرین (Underworld) همان طور که نام فیلم اشاره دارد، در مورد خون است اما خون چه کسی؟ بدون شک سلین (Selene). مجموعه دنیای زیرین با اینکه هرگز مورد توجه منتقدان قرار نگرفته است اما از اولین قسمت‌ که دو دهه پیش اکران شد تاکنون، ثابت کرده که می‌تواند در باکس آفیس موفقیت‌های خوبی کسب کند.

وب‌سایت گیم شات: جنگ بعدی دنیای زیرین (Underworld) همان طور که نام فیلم اشاره دارد، در مورد خون است اما خون چه کسی؟ بدون شک سلین (Selene). مجموعه دنیای زیرین با اینکه هرگز مورد توجه منتقدان قرار نگرفته است اما از اولین قسمت‌ که دو دهه پیش اکران شد تاکنون، ثابت کرده که می‌تواند در باکس آفیس موفقیت‌های خوبی کسب کند. اولین قسمت از مجموعه، در سال ۲۰۰۳ به اکران در آمد و با بودجه ۲۲ میلیون دلاری، توانست ۱۰۰ میلیون دلار بفروشد و خیلی زود به یک اثر اکشن خوش ساخت تبدیل شود. قسمت جدید این فرانچایز، فیلم Underworld: Blood Wars است که حال تریلر سوم آن منتشر شده است. برای تماشای این ویدئو، در ادامه با ما همراه باشید.

به نظر می‌رسد که در قسمت جدید، شاهد پیشرفتگی بیشتر بعضی از خون آشام‌ها هستیم. وقتی که سلین متوجه می‌شود نمی‌تواند این جنگ بزرگ را تنها به واسطه اسحله‌هایش پیروز شود، تصمیم می‌گیرد به شمال سفر کند و تبدیل به یک خون آشام جدید شود، خون آشامی که سریع‌تر و قدرتمندتر از دیگران است و می‌تواند رئیس جدید لایکن‌ها (Lycans) را شکست دهد.

داستان Blood Wars از همان جایی آغاز می‌شود که قسمت قبلی (بیداری/ Awakening) به پایان رسیده بود. سلین در حال فرار از لایکن‌ها و خون آشامانی است که به او خیانت کردند. تنها یار او، دیوید (David) و پدرش، توماس (Thomas) است. سلین می‌خواهد برای آخرین بار، جنگ بزرگ بین دو نژاد را تمام کند، حتی اگر به قیمت از دست دادن جان‌اش باشد.

در کنار کیت بکینسل (Kate Beckinsale) که یکبار دیگر در نقش سلین بازگشته است، بازیگرانی همچون تئو جیمز (Theo James)، توبیاس منزیس (Tobias Menzies)، ترنت گرت (Trent Garrett)، لارا پولور (Lara Pulver) و پیتر اندرسون (Peter Andersson) نیز در فیلم حضور دارند.

فیلم Underworld: Blood Wars توسط آنا فورستر (Anna Foerster) ساخته شده است که اولین فیلم او نیز محسوب می‌شود. او یک کارگردان تلویزیونی به حساب می‌آید و تاکنون قسمت‌هایی از سریال‌های ذهن‌های مجرم (Criminal Minds) و غریبه (Outlander) را کارگردانی کرده است.

قسمت دوم، دنیای زیرین: تکامل (Evolution) در سال ۲۰۰۶ اکران شد و با بودجه ۴۵ میلیون دلاری، ۱۱۱ میلیون دلار فروخت. قسمت سوم، دنیای زیرین: ظهور لایکن‌ها (Underworld: Rise of the Lycans) که یک پیش درآمد بود، بدون حضور ستاره اصلی، کیت بکینسل، کمی ضعیف‌تر ظاهر شد و با بودجه ۳۵ میلیون دلاری، ۹۱ میلیون دلار فروخت. اما در سال ۲۰۱۲، بکینسل یک بار دیگر به مجموعه بازگشت و در فیلم بیداری ظاهر شد، این فیلم با بودجه ۷۰ میلیون دلاری، ۱۶۰ میلیون دلاری فروخت.

Blood Wars در روز «۶ ژانویه ۲۰۱۷» مصادف با «۱۷ دی ۱۳۹۵» روی پرده می‌رود.
تریلر جدید فیلم را در زیر مشاهده کنید:
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
تریلر جدید فیلم Underworld: Blood Wars
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج