۴۲۲۳۷۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ماتا: زلاتان جو رختکن را تغییر داده است

ستاره اسپانیایی منچستر یونایتد اعتقاد دارد شخصیت و شوخ طبعی زلاتان ابراهیموویچ تاثیر مثبتی روی بازیکنان این تیم گذاشته است.

وبسایت نود: خوان ماتا در جدیدترین مصاحبه خود ضمن تمجید از شخصیت زلاتان ابراهیموویچ عنوان کرده شوخ طبعی این بازیکن باعث شده رختکن منچستر یونایتد در این فصل جو مثبتی داشته باشد.

ماتا به رادیو Talk Sport گفته:

زلاتان چیزهای زیادی به تیم آورده است. نه تنها با ذهنیتش روی بقیه تاثیر گذاشته بلکه با درکش از فوتبال و رفتارش با بقیه بازیکنان در رختکن همه را تحت تاثیر قرار داده است. او همیشه در لحظه مناسب و با شیوه ای مناسب سعی می کند به بقیه انگیزه دهد. او آدم بسیار بامزه ای هم است و اضافه شدنش به تیم واقعا اتفاق خوبی است. زلاتان همیشه مشغول شوخی کردن، کل کل کردن و انگیزه دادن به دیگران است. چنین شخصیتی برای رختکن تیم خوب است.

اینکه بازیکنی تمام خصوصیات زلاتان را داشته باشد بسیار دشوار است. زمانی که مردم می گویند این بازیکن مسی بعدی، رونالدو بعدی، ابراهیموویچ بعدی و یا رونی بعدی است، خیلی دشوار است چون این بازیکنان منحصربفرد هستند. زلاتان در کنار قدرت بدنی بالا از کیفیت بالا، انعطاف پذیری بالا، حرکات و جابجایی خوب و بازی خوانی خوب برخوردار است. بنابراین او همه چیز دارد.

زلاتان در کنار این ها از یک شخصیت قوی هم برخوردار است که به او در این سال ها کمک زیادی کرده است. او همیشه می گوید این ذهنیتش است که او را از دیگر بازیکنان جدا می کند. از حضور او در منچستر خیلی خوشحالم چون من همیشه از بازی کردن در کنار بهترین بازیکنان خوشحال می شوم و زلاتان مشخصا یکی از بهترین مهاجمان دنیا است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج