اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۲۴۸۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بهرام شفیع به من لقب اصغر باتعصب را داد

حاجیلو: مردم جواب محبت‌های پورحیدری را دادند

سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: مردم جواب محبت منصور پورحیدری را با مراسم تشییع پرشکوهش دادند.

خبرگزاری فارس: اصغر حاجلیو در مورد درگذشت منصور پورحیدری گفت: همه دیدند که مردم چقدر منصور پورحیدری را دوست دارند. مردم به خوبی جواب محبت‌های منصورخان را در این سال‌ها با برگزاری مراسم تشییع پرشکوه دادند. او برای فوتبال ایران و تیم استقلال زحمات زیادی کشید.

وی افزود: من می‌خواهم به خانم دکتر شجاعی خسته‌نباشید بگویم. او که خودش از مدیران فوتبال بود همسر خوب و مهربانی هم برای منصور پورحیدری بود و تلاش کرد همواره به منصورخان روحیه بدهد. برای خانم دکتر شجاعی احترام ویژه‌ای قائل هستم. همانطور که همسر ناصر حجازی هم سختی‌های زیادی کشید و خودش و بچه‌هایش را حفظ کرد. همسران ناصر حجازی و منصور پورحیدری پا به پای آنها برای مقابله با بیماری سرطان جنگیدند و روزهای سختی را تجربه کردند. برای آنها موفقیت آرزو می‌کنم.

سرپرست تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: منصور پورحیدری و ناصر حجازی رفتند حالا بهتر است که پیشکسوتانی که زنده‌اند را دریابیم. افرادی که سال‌ها زجر و بدبختی کشیدند و پولی کردند کارگرجم‌ها را دریابیم. باید سیستم فکری‌مان را در مورد پیشکسوتان تغییر بدهیم. کاش مجلس با شکوهی برای پورحیدری در زمانی که زنده بود می‌گرفتیم زمانی که او در رأس کار قرار داشت. کاش او زمانی که زنده بود می‌فهمید که چقدر محبوب است و مردم دوستش دارند. اما افسوس که زمان تشییع پیکرش هواداران به استقبال او آمدند. کاش پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال را قبل از مرگ‌شان دریابیم و مراسمی در شأن آنها برگزار کنیم و با این مراسم به آنها روحیه بدهیم.

حاجیلو با انتقاد از مرده‌پرستی گفت: بهتر است بساط و سفره مرده‌پرستی را جمع کنیم و قدر آدم‌ها را قبل از مرگ‌شان بدانیم. همین چند روز پیش نمایشگاه مطبوعات برگزار شد رسانه‌ها می‌توانند سفره مرده‌پرستی را جمع کنند و کار کنند که مسئولان در زمان حیات پیشکسوتان به آنها رسیدگی کنند نه فقط پیشکسوتان فوتبال بلکه کل جامعه ورزش را می‌گویم. چه داوران، چه مجریان تلویزیونی و چه روزنامه‌نگارانی چون اردشیر لارودی و پرویز زاهدی. باید قدر آدم‌ها را بدانیم. بهرام شفیع در سنگاپور به من لقب اصغر با تعصب را دارد. باید قدر مجریان تلویزیون و گزارشگران تلویزیونی را هم بدانیم همه ما بهتر است در زمان زندگی به یکدیگر بیشتر محبت کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج