۴۲۲۴۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رنگرز: بیمه رازی می‌تواند شاکله اصلی تیم ملی باشد

سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی گفت: سعی کردیم برای حضور در جام باشگاه‌های جهان از فرنگی‌کاران نامدار داخلی استفاده کنیم و این فرصت را به آنها بدهیم.

خبرگزاری فارس: حسن رنگرز درباره شرایط بیمه رازی برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان گفت: تمرینات تیم کماکان ادامه دارد و تلاش می‌کنیم در مدت باقیمانده بتوانیم به هماهنگی بهتر و بیشتری برسیم.

وی درباره ترکیب این تیم گفت: سعی کردیم با توجه به اینکه ظرفیت‌ کشتی‌گیران داخلی ظرفیت‌های قابل اعتنایی است، از فرنگی‌کاران نامدار داخلی استفاده کنیم و به نوعی این ظرفیت را در اختیار آنها قرار دهیم. تیمی که قرار است با نام بیمه رازی به نمایندگی از ایران در جام باشگاه‌های جهان شرکت کند به نوعی می‌تواند شاکله اصلی تیم ملی را در جام جهانی تشکیل دهد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی تصریح کرد: تلاش کردیم این شرایط را برای ملی‌پوشان کشورمان فراهم کنیم، از طرفی در اوزانی که نیاز به تقویت داشتیم سعی کردیم از چهره‌های نامدار خارجی که می‌توانند تاثیرگذار باشند استفاده کنیم چرا که با توجه به در میان بودن نام ایران به عنوان مبدع این رقابت‌ها و از طرفی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، باید با قدرت گام به این عرصه بگذاریم.

رنگرز ادامه داد: پیش از این قرار بود از حضور 2 کشتی‌گیر خارجی در این مسابقات استفاده کنیم که این موضوع منتفی شد. برای جایگزینی آنها چند گزینه را مد نظر داریم و تقریباً به جمع‌بندی نهایی رسیده‌ایم. داوور استفانک قهرمان وزن 66 کیلوگرم المپیک ریو و ژان بلنیوک نایب قهرمان المپیکی وزن 85 کیلوگرم برای حضور در این مسابقات مد نظر ما هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج