لیست ماموریت‌های فضایی ناسا در آینده

سازمان فضای آمریکا(ناسا) اعلام نموده برای اجرای ماموریت ساخت سفینه های غول پیکر و همینطور راه اندازی سیستم پرتاب فضایی موسوم به ISI در سال ۲۰۲۱ بودجه‌ای معادل ۱٫۸ میلیارد دلار مورد نیاز است.

وب سایت کلیک: اخیرا کارشناسان حوزه‌‌ی فضایی در موسسه‌ی ناسا لیست ماموریت‌های فضایی خود را در سال‌های آتی منتشر کرده‌اند.

لیست ماموریت‌های فضایی ناسا در آینده

لازم به ذکر است که صرف هزینه‌های کلان توسط ناسا بخشی از اجرای پروژه‌های مخفیانه این سازمان برای صنعت فضانوردی است.همچنین بر این اساس قرار است در سال‌های آتی با محوریت ایستگاه فضایی بین المللی ISS اقداماتی مانند ساخت قمر مصنوعی، طرح بازگشت مجدد فضانوردان به کره‌ی ماه، ارسال انسان به سیاره‌ی مریخ، ماموریت‌های کشف سیارک‌های جدید و ناشناخته و همینطور ساخت سفینه‌ها و موشک‌های عظیم الجثه با سوخت اتمی و قدرت حمل حجم بالایی از کالا و فضانورد در راس این تصمیمات قرار دارد.

در همین راستا کارشناسان ناسا حتی اعلام نموده‌اند در سال‌های آتی ایستگاه‌ فضایی بین المللی از رده خارج می گردد و یک ایستگاه جدید با قابلیت‌های شگفت انگیز و قدرت جابجایی بالا راه اندازی خواهد شد.