۴۲۵۰۱۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

دزدی میلیونی توسط هکرهای بازی فیفا

اف‌بی‌آی ادعا کرده که کمپانی الکترونیک آرتز قربانی توطئه هکرها شده است. یک گروه هکر با استفاده از یک نرم افزار پیچیده، موفق شده بودند‌ به منابع مالی مجازی در بازی FIFA دسترسی پیدا کنند.

وب سایت تک شات: اف‌بی‌آی ادعا کرده که کمپانی الکترونیک آرتز قربانی توطئه هکرها شده است. یک گروه هکر با استفاده از یک نرم افزار پیچیده، موفق شده بودند‌ به منابع مالی مجازی در بازی FIFA دسترسی پیدا کنند. به گزارش kotaku، بعد از روشن شدن این قضیه چهار نفر برای این اتهام به دادگاه رفتند تا به جرم خود اعتراف کنند.
دزدی میلیونی توسط هکرهای بازی فیفا

این افراد اعمال خود را تحت عنوان RANE Developments، از سال ۲۰۱۳ تا اواخر ۲۰۱۵ ادامه دادند و سود حاصله آن‌ها چیزی حدود ۱۵ تا ۱۸ میلیون دلار برآورد شده است.در شهریور ماه سال گذشته میلیون‌ها دلار پول نقد و چندین ماشین قیمتی که یک لامبورگینی نیز بین آن‌ها بوده توسط FBI از این گروه توقیف شده است. علاوه بر این‌ها یک حساب بانکی متعلق به یکی از افراد این گروه با نام آنتونی کلارک نیز کشف شده است.

روش کار این گروه به این صورت بوده که توسط یک نرم افزار سرور‌های الکترونیک آرتز را به گونه‌ای فریب می‌دادند که این سرورها در ازای بازی‌هایی که در حقیقت انجام نشده‌اند به آن‌ها سکه‌های درون بازی را جایزه دهد. در نهایت این گروه سکه‌های مجازی را در دنیای واقعی به فروش می‌رساندند. یکی از این متهمین به نام ریکی میلر که صاحب همان لامبورگینی نامبرده بوده، در حال حاضر گناهکار شناخته شده است.

این عملیات به کمک آستین آلکالا که عضو گروهی بزرگتری از هکرهای زیرزمینی ایکس‌باکس بوده، فاش شده است. او پیش از این به این گروه برای دست‌ یافتن به کیت توسعه‌ی Xbox ۳۶۰ و نرم افزار مورد نیاز برای هک کردن آن کمک کرده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج