۴۲۵۱۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کفاشیان: نگران نباشید، لبنان را می‌بریم

علی کفاشیان درباره دیدار چهارشنبه ایران مقابل لبنان در چارچوب مرحله مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا گفت: نه تنها مقابل لبنان بلکه برابر تمام تیم‌ها باید بازی خوبی انجام دهیم و شکست گذشته را فراموش کنیم.

خبرگزاری فارس: علی کفاشیان درباره دیدار چهارشنبه ایران مقابل لبنان در چارچوب مرحله مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا گفت: نه تنها مقابل لبنان بلکه برابر تمام تیم‌ها باید بازی خوبی انجام دهیم و شکست گذشته را فراموش کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از شکست مقابل لبنان در مقدماتی جام‌جهانی مردم نگران این دیدار و موفقیت تیم ملی هستند، گفت: کادر فنی به موفقیت در این دیدار بسیار امیدوار است؛ نگران نباشید، حتماً لبنان را می‌بریم.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از این پس باید خیلی جدی قدم برداریم تصریح کرد: باید برای حضور در جام جهانی آماده شویم؛ ۳ دیدار حساس و مهم را پیش رو داریم.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا دیداری تدارکاتی برای تیم ملی در نظر گرفته شده است، گفت: هنوز هیچ دیداری قطعی نشده است و بستگی به نظر کادر فنی دارد. کادر فنی درگیر لیگ است و سپس یک اردو و بازی مقابل کویت را پیش رو داریم. سپس ۳ دیدار مقدماتی جام جهانی که باید با تمام توان به میدان برویم. هنوز کادر فنی بازی تدارکاتی را از ما نخواسته است.

وی درباره جلسه هیئت‌ اجرایی کمیته ملی المپیک و اینکه آیا اساسنامه توسط کمیته بین‌المللی المپیک به تصویب رسید یا نه؛ عنوان کرد: تصمیم خاصی گرفته نشد و منتظر اعلام نظر IOC هستیم. هنوز دیر نشده است و مجمع تأیید اساسنامه ۳۰ بهمن ماه برگزار می‌شود.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که وزیر ورزش گفته است انتخابات کمیته ملی المپیک قطعاً در اسفندماه برگزار خواهد شد، گفت: نمی‌دانم و این موضوع بستگی به نظر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دارد.

ابتدا باید اساسنامه توسط مجمع تأیید شده و سپس انتخابات برگزار شود. تا اساسنامه تأیید نشود امکان برگزاری انتخابات وجود ندارد و اگر تأیید شود مشکلی نخواهد بود. در صورت اصلاح، امکان برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک در اسفندماه وجود خواهد داشت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج