۴۲۵۵۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پوچتینو: یونایتد باید به مورینیو زمان بدهد

سرمربی تاتنهام معتقد است همتای او روی نیمکت یونایتد می تواند این تیم را به دوران اوج بازگرداند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی میل، منچستریونایتد این فصل با هدایت مورینیو پرفراز و نشیب ظاهر شده است. آنها اکنون در رده ششم جدول قرار دارند و باید این هفته در خانه برابر آرسنال دیدار کنند. در این بین مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام معتقد است ژوزه مورینیو برای موفقیت در منچستریونایتد نیاز به زمان دارد.

مائوریسیو پوچتینو درباره حضور مورینیو در یونایتد گفت: به خوبی می دانم مورینیو چه شرایطی را در یونایتد تجربه می کند. این همان شرایطی است که وقتی من هدایت تاتنهام را بر عهده گرفتم وجود داشت. وقتی در باشگاه بزرگ هستید، فشار برای کسب پیروزی بسیار زیاد است و وقتی نتایج خوبی در ابتدای راه کسب نمی‌کنید، انتقاد ها بالا می گیرد. حضور در منچستریونایتد یک چالش بزرگ برای مورینیو است و همه از او انتظار دارند تا بتواند این تیم را خیلی زود به دوران اوج خود بازگرداند. قطعاً وقتی کسی پروژه ای نو را شروع می کند به زمان نیاز دارد. در این مورد هم، با اینکه ژوزه یکی از بهترین مربیان دنیاست نیاز به زمان دارد تا افکارش را جا بیندازد و تیم آنطور که او می خواهد کار کند. هنوز زود است که نسبت به اوضاع تیم قضاوت کرد.

او ادامه داد: منچستر با فرگوسن دوران خیلی خوبی داشته است و اکنون تکرار این موفقیت ها کار آسانی نیست که مورینیو از پس آن بربیاید. او یک جادو کرده است که توانسته است این همه مدت در تیمی مثل یونایتد دوام بیاورد. البته مثل فرگوسن هم الان هست. الن ونگر در آرسنال همین شرایط را دارد و با توجه به اینکه او رقیب مستقیم ما است، باید بگویم که ۲۰ سال عهده داشتن تیمی نیازمند استعداد خاصی است، بدون آن غیرممکن است و به همین خاطر من آرسن ونگر را مربی بزرگی می دانم که توانسته است میراث بزرگی از خود به جای بگذارد.

منچستریونایتد شنبه در اولین دیدار هفته جدید لیگ برتر باید برابر آرسنال در ورزشگاه اولدترافورد به میدان برود. در این دیدار اریک بایی و کریس اسمالینگ به دلیل مصدومیت و زلاتان ایبراهیموویچ نیز به دلیل محرومیت بازی نخواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج