۴۲۶۴۸۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نوکیا: به بازار موبایل برمی گردیم

گر شک دارید که نوکیا واقعا سال آینده وارد بازار گوشی‌های هوشمند می‌شود یا نه باید بدانید که تایید رسمی این شرکت به تمامی ابهام‌ها پایان داده است.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: اگر شک دارید که نوکیا واقعا سال آینده وارد بازار گوشی‌های هوشمند می‌شود یا نه باید بدانید که تایید رسمی این شرکت به تمامی ابهام‌ها پایان داده است.
نوکیا: به بازار موبایل برمی گردیم

ظاهرا در یک رویداد که هفته گذشته برگزار شد و سهام‌داران شرکت نوکیا در آن حضور داشتند اعلام شده که سال ۲۰۱۷ سال بازگشت نوکیا به بازار گوشی‌های هوشمند است.

البته باید ذکر کرد که نوکیا خود دست به تولید گوشی‌های هوشمند نمی‌زند چون در حال حاضر زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز برای چنین کاری را در اختیار ندارد. به‌ این‌ ترتیب گوشی‌های نوکیا در همکاری این شرکت با شرکت فنلاندی HMD Global و شرکت تایوانی Foxconn ساخته خواهند شد.

شرکت HMD که بوسیله مدیران سابق نوکیا اداره می‌شود وظیفه بازاریابی و فروش گوشی‌ها را به عهده خواهد داشت و تولید و تحقیق و توسعه هم به عهده‌ Foxconn خواهد بود.

احتمالا یکی از اولین گوشی‌های نوکیا که در سال ۲۰۱۷ به بازار می‌آید مدل D1C خواهد بود. مدلی که گفته می‌شود اندروید ۷٫۰ نوقا روی آن نصب شده و با صفحه‌نمایش ۱۰۸۰p، تراشه اسنپ‌دراگون ۴۳۰ و ۳ گیگابایت RAM قابلیت‌های یک گوشی میان‌رده را دارد.

احتمالا نوکیا در نمایشگاه MWC 2017 که در روزهای ۹ تا ۱۲ اسفند امسال برگزار خواهد شد اطلاعات بیشتری درباره این مدل در اختیار رسانه‌ها خواهد گذاشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج