۴۲۶۴۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اعزام ۷۰ بیمار بدحال به بیمارستان‌های عراق

مدیر جذب و اعزام مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در حاشیه بازدید از درمانگاه بین راهی ۱۰۹۲ در مسیر نجف به کربلا، گفت: خدمات جمعیت در مراسم اربعین امسال در مقایسه با سال گذشته از لحاظ کمی و کیفی ارتقاء قابل توجهی داشته است.

خبرگزاری ایلنا: مدیر جذب و اعزام مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در حاشیه بازدید از درمانگاه بین راهی ۱۰۹۲ در مسیر نجف به کربلا، گفت: خدمات جمعیت در مراسم اربعین امسال در مقایسه با سال گذشته از لحاظ کمی و کیفی ارتقاء قابل توجهی داشته است.

حسین فضلی از بخش های مختلف درمانگاه موقت این جمعیت در عمود ۱۰۹۲ مسیر نجف به کربلا بازدید و با کادر درمانی، اجرایی و پشتیبانی این درمانگاه گفت و گو کرد.

فضلی در حاشیه این بازدید به تشریح خدمات ویژه مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ایران در مراسم اربعین حسینی نسبت به سال گذشته پرداخت.

وی اظهار کرد: در مراسم امسال حداقل ۱۲ پزشک در هر مرکز درمانی جمعیت هلال احمر ایران استقرار دارد که این تعداد به غیر از پزشکان متخصص و پرستاران مستقر در درمانگاه ها است.

فضلی با اشاره به شیفت بندی منظم پزشکان مرد و زن در مراکز درمانی جمعیت هلال احمر ایران در عراق و پذیرش همزمان بیماران با تفکیک جنسیتی، تصریح کرد: به کارگیری مترجم برای پذیرش بیماران عرب زبان و نیز پیش بینی بخشهای تزریقات ویژه خانم ها و آقایان، از دیگر تمهیدات جمعیت هلال احمر ایران در اربعین امسال بوده است.

مدیر جذب و اعزام مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر از راه اندازی اتاق احیاء قلبی و تنفسی(CPR) در مراکز درمانی جمعیت در عتبات عالیات خبر داد و افزود: در این اتاق ها، دستگاه های شوک، نوار قلب، اکسیژن و ساکشن وجود دارد که خوشبختانه احیای موفق چند مورد بیمار قلبی و تنفسی را نیز به دنبال داشته است.

فضلی با بیان اینکه درمانگاه های هلال احمر ایران در مراسم اربعین امسال به صورت شبانه روزی به زائران خدمت ارائه می کنند، گفت: در هر مرکز درمانی یک یا دو آمبولانس استقرار دارد و تاکنون حدود ۷۰بیمار اورژانسی با آمبولانسهای هلال احمر به بیمارستان های عراق اعزام شده اند.

این گزارش می افزاید: جمعیت هلال احمر ایران علاوه بر درمانگاه دائمی ولایت در نجف اشرف، در مراسم اربعین حسینی امسال اقدام به راه اندازی دو مرکز درمانی موقت کرده است که شامگاه ۲۱ آبان ماه کار خود را آغاز و تا بعد از اربعین برپا خواهند بود.

راه اندازی ۶ درمانگاه بین راهی در مسیر نجف به کربلا (عمودهای ۳۹۰ ، ۷۰۷، ۷۲۲ ،۷۳۶ ، ۱۰۹۲ ، ۱۱۲۰)، یک درمانگاه در منطقه عون در مسیر بغداد به کربلا ، یک درمانگاه در سامرا و همچنین کاظمین از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر ایران ویژه مراسم اربعین حسینی امسال بوده است .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج