۴۲۸۵۶۰
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

رکورد دار اسارت در گینس باز هم آزاد نشد

نائل البرغوثی قدیمی ترین اسیر فلسطینی دربند زندان های رژیم صهیونیستی است که بیش از سه دهه از عمر خود را در زندان رژیم صهیونیستی سپری کرده، اما با نزدیک شدن اتمام مدت محکومیتش، بازهم آزادی وی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا: 'نائل البرغوثی' قدیمی ترین اسیر فلسطینی دربند زندان های رژیم صهیونیستی است که بیش از سه دهه از عمر خود را در زندان رژیم صهیونیستی سپری کرده، اما با نزدیک شدن اتمام مدت محکومیتش، بازهم آزادی وی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری صفا فلسطین، باشگاه اسیران فلسطین، مقام های زندان رژیم صهیونیستی را مسئول زندگی برغوثی ۵۹ ساله دانسته است.

برغوثی از اهالی استان رام الله است که اداره زندان های رژیم صهیونیستی دو روز پیش و بدون دلایل مشخص، وی را از زندانی بیابانی به زندان «ریمون» منتقل کرده اند.
رکورد دار اسارت در گینس باز هم آزاد نشد

باشگاه اسیران فلسطینی روز سه شنبه در بیانیه مطبوعاتی خود گفت که دادگاه رژیم صهیونیستی پیشتر برغوثی را به تحمل 30 ماه زندان محکوم کرده بود که دادگاه تجدیدنظر اسرائیل خواستار تجدید نظر در حکم وی بوده و درخواست حبس ابد کرده و وی همچنان در انتظار صدور حکم دادگاه است.

این نهاد فلسطینی تاکید کرد که مدت محکومیت برغوثی ۲۷ آذرماه ۹۵ (۱۷ دسامبر) به پایان برسد.

نائل برغوثی موسوم به «ابو النور» از روستای کوبر در رام الله است، وی متولد 1957 است و درحالی که هنوز 20 سال از عمرش نمی گذشت در 15 شهریور 1366 (چهارم مارس 1987) از سوی رژیم صهیونیستی بازداشت شد.

برغوثی یکی از آزادشدگان مبادله اسرای فلسطینی موسوم به شالیت بود که در سال ۲۰۱۱ آزاد شد، اما ۲۸ خردادماه ۹۳ (۱۸ ژوئن ۲۰۱۴) به همراه «فخری البرغوثی» برادرش و دو نماینده حماس در منازلشان بازداشت شدند.

برغوثی در کتاب رکوردهای گینس هم اسم خود را به عنوان قدیمی ترین اسیر جهان به ثبت رسانده است، کسی که بیشترین مدت زندگی اش را در زندانی های رژیم صهیونیستی اسیر بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج